Video streaming by Ustream ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ (ομιλίες) ΠΑΤΕΡΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΠΡΩΤΟΠΡΕΣΒΥΡΟΣ - ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΣ... http://apokalipsistora.blogspot.gr/2011/12/blog-post_21.html ...{κάνοντας κλικ στο σύνδεσμο ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΒΡΕΙΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΤΕ ΤΙΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΟΜΙΛΙΕΣ...

< ΟΛΑ, ΤΑ ΠΕΡΙ ΤΟΥ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ ΚΑΤΑ ΤΑΣ ΓΡΑΦΑΣ >

Κυριακή, 20 Αυγούστου 2017

Ορθόδοξη Απολογητική

Η Η΄ του Αγιου Μεγαλου Φωτιου και η Θ΄του Αγιου Γρηγοριου Παλαμα ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΕΣ ΣΥΝΟΔΟΙ που αρνουνται να αναγνωρισουν οι ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΙ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ της εποχης μας

* αδύνατη η ένωση μέ τούς αλλόθρησκους...ΠΑΤΕΡΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΠΡΩΤΟΠΡΕΣΒΥΡΟΣ - ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΣστοΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΩΡΑ..*Πῶς νά ἑνωθοῦν ἡ «ἐκκλησία» τοῦ Παπισμοῦ καί ἡ Ἐκκλησία τῶν Ὀρθοδόξων;.. Πῶς νά θεωρεῖ ἡ μία τήν ἄλλη «ἀδελφή»; Α Ὁ Παπισμός καταδικάζεται ἐπειδή βλασφημεῖ τόν Κύριο Ἰησοῦ Χριστό καί τό Ἅγιο Πνεῦμα. Οἱ παπικές πλάνες καταδικάσθηκαν ὑπό τῶν ἑξῆς Ὀρθοδόξων Συνόδων: 1) Ὑπό τῆς Η΄ Οἰκουμενικῆς ἐπί Μεγάλου Φωτίου. Μέ τόν Ὅρο της ἡ Σύνοδος αὐτήκαθαιρεῖ καί ἀναθεματίζει τούς νοθευτές τοῦ Συμβόλου τῆς Πίστεως οἱ ὁποῖοι παρενέβαλαν αὐθαίρετα τήν προσθήκη τοῦ Filioque. Οἱ ἐκπρόσωποι τοῦ πάπα(ἦταν Ὀρθόδοξος ἀκόμη τότε) , οἱ ὁποῖοι ἀπεδέχθησ... περισσότερα »

Ὁ Ἱερὸς Χρυσόστομος προτρέπει τὴν ἀποφυγὴν κοινωνίας οὐχὶ μόνον τῶν αἱρετιζόντων ἀλλὰ καὶ τῶν Ἱερωμένων εἰς τοὺς ὁποίους παρατηροῦμε σοβαρὰ πλημμελήματα. Λέγει σχετικά: ''Τί ποιῇς ἄνθρωπε; Παρεβάθη ὁ νόμος, κατεφρονήθη σωφροσύνη, πλημμελήματα τοσαῦτα ἐτολμήθη παρὰ τινος τῶν Ἱερωμέων, τὰ ἄνω κάτω γέγονε καὶ οὐ φρίττεις;... οὐκ ἀλγεῖς; οὐκ ἐπιμιτᾷς..., ἀλλὰ κοινωνεῖς; (Ρ.G. 55, 252) Ἐπίσης συνιστᾶ: ''Εἰ που τὴν εὐσέβειαν παραβλαπτομένην ἴδοις, μὴ προτίμα τὴν ὁμόνοιαν τῆς ἀληθείας, ἀλλ᾿ ἵστασο γενναίως ἕως θανάτου... τὴν ἀλήθειαν μηδαμοῦ προδιδούς''. ''Μηδὲν νόθον δόγμα τῷ τῆς ἀγάπης προσχήματι παραδέχησθε''.

"Ἄν οἱ Ὀρθόδοξοι εἶχον τήν δυνατότητα νά ἀναμένουν ἐν ὑπομονῇ τήν ἀπόφασι τῆς Συνόδου, προκειμένου νά ἀποτειχισθοῦν ἀπό τόν αἱρετικό Ἐπίσκοπο, τότε θά ἦσαν περιττοί ὅλοι οἱ ἱεροί Κανόνες οἱ ὁποῖοι ἀναφέρονται στούς αἱρετικούς καί στή σχέσι τῶν Ὀρθοδόξων μέ αὐτούς"!

*«Άπαντες οι της Εκκλησίας διδάσκαλοι, φεύγειν τούς ετερόφρονας παραινούσι"**! * *"Ἄν οἱ Ὀρθόδοξοι εἶχον τήν δυνατότητα νά ἀναμένουν* *ἐν ὑπομονῇ τήν ἀπόφασι τῆς Συνόδου, προκειμένου* *νά ἀποτειχισθοῦν ἀπό τόν αἱρετικό Ἐπίσκοπο,* *τότε θά ἦσαν περιττοί ὅλοι οἱ ἱεροί Κανόνες* *οἱ ὁποῖοι ἀναφέρονται στούς αἱρετικούς καί* *στή σχέσι τῶν Ὀρθοδόξων μέ αὐτούς"!* Εἰς αὐτά τά ἐπιχειρήματα τῆς δυνητικῆς ἑρμηνείας τοῦ Κανόνος, ἔχομε νά ἀναφέρωμε τά ἑξῆς: 1. Ἄν ἡ ἀποτείχισις ἀπό τόν αἱρετικό Ἐπίσκοπο δέν ἦταν ὑποχρεωτική θά ἔπρεπε νά τό γνωρίζουν αὐτό οἱ Ὀρθόδοξοι ἀπό τά πρῶτα χρόνια τοῦ ... περισσότερα »


Ὁ Ὅσιος Χριστοφόρος Παπουλάκος, πού ἀντιστάθηκε στήν φραγκιά

 Σέ πεῖσμα τῶν καιρῶν, ἐμεῖς δεν θά πάψουμε ν᾽ ἀναφερόμαστε σε ἱερές, ὁδηγητικές μορφές τοῦ παρελθόντος, πρός ἐνίσχυση, ἐνδυνάμωση καί ἀναψυχή. Συμπληρώνονται ἐφέτος 150 ἔτη ἀπό την ὁσιακή κοίμηση τοῦ Παπουλάκου. Πολέμησε ὁλόψυχα ξένες ἐπιδράσεις, δυτικές παραδόσεις, ξένες πρός τήν ὀρθόδοξη παράδοση. Καυτηρίασε τόν ἑτερόδοξο μονάρχη, πού ἔκλεισε πολλά μοναστήρια καί γκρέμισε βυζαντινούς ἱ. ναούς. Γιά τά φλογερά κηρύγματά του, διώχθηκε, ταλαιπωρήθηκε, ἐξορίσθηκε καί φυλακίσθηκε. Οἱ τότε ἐκσυγχρονιστές τόν κατηγόρησαν ὡς ἀγύρτη, γιατί τούς ἐνοχλοῦσαν ... περισσότερα »Ὑπό τοῦ Ἁγιορείτου Μοναχοῦ Μωυσέως

Ο άγιος Μάξιμος και η διακοπή της κοινωνίας με την επίσημη Εκκλησία και τους Πατριάρχες λόγω της υπαρχούσης αλλά μη καταδικασμένης ακόμα αιρέσεως!

Τὴν ἐποχὴ ποὺ ἡ Ἐκκλησία ἄρχισε νὰ κλυδωνίζεται ἀπὸ τὴν αἵρεση τοῦ Μονοθελητισμοῦ (615), μέγας ἐκφραστὴς καὶ μέχρι θανάτου ὑπερασπιστὴς τῆς Ὀρθοδοξίας ἀναδείχθηκε ὁ Ἅγιος Μάξιμος ὁ Ὁμολογητής. Ὁ βιογράφος τοῦ ἁγίου Μαξίμου, μᾶς ἀναφέρει ὅτι ἡ *αἰτία τῆς ἀναχωρήσεως* τοῦ Μαξίμου ἀπὸ τὸν κόσμο καὶ τῆς μοναχικῆς ἀφιερώσεώς του *ἦταν ἡ αἵρεση πού εξαπλωνόταν στήν Εκκλησία... περισσότερα »


Ο ΑΓΙΟΣ ΦΙΛΑΡΕΤΟΣ ΤΗΣ ΡΩΣΙΚΗΣ ΔΙΑΣΠΟΡΑΣ. ΈΝΑΣ ΣΥΓΧΡΟΝΟΣ ΑΣΚΗΤΗΣ ΚΑΙ ΟΜΟΛΟΓΗΤΗΣ ΙΕΡΑΡΧΗΣ. (1903- 1985)

*Ο ΑΓΙΟΣ ΦΙΛΑΡΕΤΟΣ ΤΗΣ ΡΩΣΙΚΗΣ ΔΙΑΣΠΟΡΑΣ. ΈΝΑΣ ΣΥΓΧΡΟΝΟΣ ΑΣΚΗΤΗΣ ΚΑΙ ΟΜΟΛΟΓΗΤΗΣ ΙΕΡΑΡΧΗΣ.* *(1903- 1985)* Πνευματική σκιαγραφία τοῦ Άγίου Μητροπολίτου Φιλαρέτου Ο ΑΓΙΟΣ Μητροπολίτης Φιλάρετος και ως Πρωθιεράρχης κατά την τελευταία 20ετία τού βίου του, συνέχισε να είναι άνθρωπος απλός, προσιτός, απροσποίητος, σοβαρός, καταδεκτικός, σιωπηλός, φιλόφρων, ευγενής, πράος, συγκαταβατικός, αλλά και γρήγορος και προσευχητικός. Έναντι των παθών και των αμαρτιών ήταν αδυσώπητος. Προέτρεπε σε αποφασιστική έκκοπή σε ότι εμπόδιζε την πνευματική ζωή τού κάθε ενός. Σε τέτοιες περιπτώσεις συμβούλε... περισσότερα »


Αποτειχισι: Καθημερινα τα ιστολογια των Αποτειχισμενων λενε και ξανελενε, γραφουν και ξαναγραφουν, εβραγχιασεν ο λαρυγγας, καταπονηθηκε η γραφιδα τους, να βρροντοφωναζουν οσα η Αγια Γραφη και οι Ιεροι Κανονες και οι Αγιοι Πατερες επιτασσουν, να μελετουν οι κληρικοι και οι λαϊκοι ανελλιπως τα θεοφωτιστα κειμενα των Αγιων του Θεου, οπως και ο Αγιος Ιγνατιος Μπριαντσανίνωφ, για να αποκτησουν ΝΟΥΝ ΧΡΙΣΤΟΥ και να μην παρασυρονται απο το ενταλματα του Σατανοκρατουμενου κοσμου. Ομως οι σημερινοι χριστιανουληδες των κομποσχοινιων και των γερονταδων ζουν και πολιτευονται σε εναν δικο τους "χριστιανισμο" που δεν εχει καμμια σχεσι με την ζωη των Αγιων. Αυτος ομως ο τροπος ζωης χωρις τους Αγιους, οδηγει στους κρημνους και στα βαραθρα και ειναι αμφιβολλος σωτηριας. ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟΥΣ ΑΓΙΟΥΣ, λοιπον, και στα θεοπνευστα συγγραμματα τους.

*ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΓΚΑΙΟ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΟΥΜΕ **ΤΟΥΣ ΑΓΙΟΥΣ ΠΑΤΕΡΕ**Σ *(Ἁγίου Ἰγνατίου Μπριαντσανίνωφ) * Oι συναναστροφές και η κοινωνία έχουν μεγάλη επίδραση επάνω στους ανθρώπους. Το πλησίασμα και η σχέση με ένα διδάσκαλο φέρνει πολλή επιστήμη, η συναναστροφή με ένα ποιητή –φέρνει πολλές σκέψεις και υψηλά αισθήματα, ο συγχρωτισμός με ένα ταξιδιώτη φέρνει πολλές γνώσεις για τις ξένες χώρες, για τις συνήθειες και τα έθιμα άλλων λαών. Είναι φανερό ότι το πλησίασμα και η συναναστροφή με ένα άγιο φέρνει αγιοσύνη. «Μετά οσίου όσιος έση κ... περισσότερα »

Ἡ στάσις τοῦ Ἁγίου Νικοδήμου τοῦ Ἁγιορείτου ἔναντι τῶν αἱρετικῶν καὶ ὁ ἀναβαπτισμός

*Ἡ στάσις τοῦ Ἁγίου Νικοδήμου τοῦ Ἁγιορείτουἔναντι τῶν αἱρετικῶν καὶ ὁ ἀναβαπτισμός* *Ἀρχιμανδρίτου Μαξίμου* (Κυρίτση), Καθηγουμένου Ἱ. Μ. Ἁγ. Διονυσίου ἐν Ὀλύμπῳ Ὁ ἅγιος Νικόδημος, γνήσιος ἀπόγονος τῆς Ὀρθοδόξου Καθολικῆς Ἐκκλησίας, ἀκολουθεῖ τὴν διδασκαλία τῆς Ὀρθοδοξίας στηριζόμενος στοὺς Ἁγίους καὶ Θεοφόρους Πατέρες. Ἡ διδασκαλία του ἀπορρέει ἀπὸ τὸν ἀσκητικόν του βίον, ἀπὸ τὴν ἀμεσότητα προσεγγίσεως τοῦ Θεοῦ, διὰ τῶν μυστηρίων καὶ τῆς προευχῆς καὶ ἀπὸ τὴν βαθυτάτην θύραθεν καὶ θεολογικὴ γνώση ποὺ ἀπέκτησε μὲ τὸν ἀπέραντο καὶ σπανίας δεκτικότητος καὶ συστηματικότητος χαρισματι... περισσότερα »


Η ΠΟΛΥΘΕΪΑ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ – ΑΓΙΟΥ ΙΟΥΣΤΙΝΟΥ ΠΟΠΟΒΙΤΣ

«Η Ευρώπη δεν υποφέρει (τώρα πια) από τον αθεϊσμόν, αλλά από τον πολυθεϊσμόν. Δεν υποφέρει από την έλλειψιν θεών, αλλ΄ απ΄ την πληθώραν θεών. Απωλέσασα τον αληθινόν Θεόν, ηθέλησε να χορτάσει την πείναν του Θεού δια της δημιουργίας ψευδοθεών και ειδώλων. Εδημιούργησεν είδωλα από την επιστήμην και τας θεωρίας της. από την τεχνικήν και τας εφευρέσεις της. από την θρησκείαν και τους αντιπροσώπους της. από την πολιτικήν και τα κόμματά της. από τη μόδα και τα μανεκέν της. Εις το κέντρον δε όλων αυτών των ειδώλων και επί του οικουμενικού θρόνου του εγωϊσμού ετοποθέτησε και εγκαθίδρυσε...περισσότερα »


ΕΡΕΥΝΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ

ΠΑΤΕΡΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΠΡΩΤΟΠΡΕΣΒΥΡΟΣ - ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΣστοΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΩΡΑ...
Ο ΑΓΙΟΣ ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ ΠΕΝΤΑΠΟΛΕΩΣ ΔΙΑ ΤΟ ΝΕΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ *«Κι αν αλλάξουν όλοι να παραμείνετε στην παράδοση»«Τα σπίτια σας να γίνουν Εκκλησίες»...* Βρισκόμαστε στη Θηβα το 1924 στην περιοχή του Πυρίου. Όλα κυλούν ήρεμα και καλά. Οι νοικοκυρές στολίζουν τα σπίτια τους με τα έργα των χεριών τους, οι πατεράδες αγωνίζονται για το καθημερινό αναλώνοντας τις περισσότερες ώρες τους στα χωράφια ενώ τα παιδιά ανέμελα τρέχουν από δω και από κει για να χορτάσουν το παιχνίδι τους. Ξαφνικά όμως μέσα σε αυτή την ηρεμία δύο άντρες ανεβασμένοι στα άλογά τους, γνωστοί στους περισσότερους των Θηβών, ο Κί... περισσότερα »


Εφ' όλης τής ύλης... Απαντήσεις επί τού σχίσματος...

ΠΑΤΕΡΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΠΡΩΤΟΠΡΕΣΒΥΡΟΣ - ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΣστοΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΩΡΑ... Τό έργο τού κληρικού αρχίζει από τό Ιερό, προετοιμάζεται στόν άμβωνα, καί ολοκληρώνεται μέσα στήν κοινωνία, γιά μία πραγματική Ιεραποστολή η οποία στόχο έχει τήν αναγέννηση τού ανθρώπου καί τής κοινωνίας, στήν υπηρεσία πρός τόν ασθενή, στήν καταπολέμηση τής υποκρισίας καί τού ψεύδους, στήν διακονία τής αλήθειας, η οποία είναι μία. Ο Κύριος ημών Ιησούς Χριστός... *Ακολουθήστε με σέ αυτή τήν διαδρομή,* *πατέρας Ιωάννης Γλιόγκος... * *πρωτοπρεσβύτερος - πνευματικός (Συγγραφεύς &amp; Συντάκτης) * *προσοχή η ερμηνεία τών κωδικών στό τέλος τής σελ. * *1)...Κωδικός:202 *... περισσότερα »

Ο άγιος Νικόλαος Καβάσιλας

*Ο Άγιος Νικόλαος Καβάσιλας* του Κωνσταντίνου Αθ. Οικονόμου, δασκάλου *ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΑ*: Ο Νικόλαος Καβάσιλας γεννήθηκε το 1322 στη Θεσσαλονίκη, σε μια εποχή πολιτικής παρακμής του Βυζαντίου, αλλά, αντιθέτως, και σε μια εποχή ανόδου και άνθισης των θεολογικών γραμμάτων. Την εποχή εκείνη, η ορθόδοξη Θεολογία βρισκόταν σε πολύ μεγάλη ακμή μέσα από τις λεγομενες ησυχαστικές έριδες. Η ησυχαστική διδασκαλία του Γρηγορίου Παλαμά, που τότε άρχισε να κυριαρχεί, εστίαζε στη δυνατότητα του ανθρώπου να γίνει κοινωνός του άκτιστου Θείου φωτός, διά της ενώσεώς του με το Θεό και με τις άκτιστες θείες... περισσότερα »


Ο Θεός ως μυστήριο, ουσία, ενέργεια. Γνόφος και Φως.

Αρχιμανδρίτου Νικηφόρου Νάσσου. Εἶναι γεγονός, ὅτι κατά τούς πνευματοφόρους Πατέρες τῆς Ἐκκλησίας, ἡ ἀλήθεια περί τοῦ Θεοῦ εἶναι γιά τόν ἄνθρωπο ἐμφανῶς δυσπρόσιτη καί δυσκατανόητη, καθώς ἀνέρχεται τά πνευματικά στάδια τῆς θεογνωσίας. Πῶς μπορεῖ, ἀλήθεια, ὁ φθαρτός καί χοϊκός ἄνθρωπος, ὁ κτιστός καί πεπερασμένος, νά ἐκφρασθεῖ ἀρκούντως γιά τόν Ἄκτιστο καί Ἄπειρο Θεό; Προσφυῶς ἔχει γραφεῖ ὅτι «τό θεῖο εἶναι ἀκατονόμαστο. Τά κατηγορούμενα πού ἀποδίδονται στόν Θεό, ὅπως, ἀσώματος, ἀγέννητος, ἄναρχος, ἄφθαρτος, δηλώνουν τί δέν εἶναι ὁ Θεός καί ὄχι τί εἶναι».1 Τά ὅσα παρακάτω θά δια... περισσότερα »

Ο άγιος Ιουστίνος ο Φιλόσοφος και Μάρτυς

*ΑΓΙΟΣ ΙΟΥΣΤΙΝΟΣ Ο ΦΙΛΟΣΟΦΟΣ ΚΑΙ ΜΑΡΤΥΣ* *ΛΑΜΠΡΟΥ Κ. ΣΚΟΝΤΖΟΥ*Θεολόγου – Καθηγητού Μια από τις συκοφαντίες των μαινόμενων ειδωλολατρών κατά της Εκκλησίας στα πρωτοχριστιανικά χρόνια ήταν ότι απαρτίζονταν αυτή από αγραμμάτους και άσημους ανθρώπους. Ότι ο Χριστιανισμός ήταν η θρησκεία του απαίδευτου όχλου και των δούλων. Αλλά η παρουσία σπουδαίων εκκλησιαστικών προσωπικοτήτων τους αποστόμωσε. Μια από τις κορυφαίες μορφές της αρχαίας Εκκλησίας είναι και ο άγιος Ιουστίνος ο Φιλόσοφος και Μάρτυς. Ένας από τους πλέον μορφωμένους ανθρώπους της εποχής του, εφάμιλλος ή και ανώτερος α... περισσότερα »