Η ομιλία μέ τήν μεγαλύτερη ακροαματικότιτα

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ (ομιλίες) ΠΑΤΕΡΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΠΡΩΤΟΠΡΕΣΒΥΡΟΣ - ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΣ... ...{κάνοντας κλικ στο σύνδεσμο ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΒΡΕΙΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΤΕ ΤΙΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΟΜΙΛΙΕΣ... https://apokalipsistora.blogspot.com/2017/05/blog-post_18.html

< ΟΛΑ, ΤΑ ΠΕΡΙ ΤΟΥ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ ΚΑΤΑ ΤΑΣ ΓΡΑΦΑΣ >

Πέμπτη, 26 Μαρτίου 2020

ΟΥΑΙ ΥΜΙΝ, ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΣ ΚΑΙ ΦΑΡΙΣΑΙΟΙ ΥΠΟΚΡΙΤΑΙ...

Η ΕΣΧΑΤΗ ΠΛΑΝΗ ΤΩΝ ΝΕΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΡΑΓΙΑΔΩΝ ΤΟΥ ΨΕΥΤΟΡΩΜΑΙΪΚΟΥ..!
Σε ένα Έθνος, το οποίο στηρίχτηκε επί 400 και πλέον χρόνια Τουρκοκρατίας στη θ. Λειτουργία και στο Άγιο Δισκοπότηρο, ήρθε στα 200 χρόνια από τη Μεγάλη Επανάσταση, που έκαναν οι πρόγονοί μας το 1821, «υπέρ Πίστεως και Πατρίδος», σε απόσταση αναπνοής από τη ιστορική επέτειο της Εθνικής Παλιγγενεσίας, να κλείσουν τους ναούς και να απαγορεύσουν τη θ. Λειτουργία.
Αυτό δυστυχώς γίνεται για πρώτη φορά στη Νεοελληνική ιστορία. Δεν ξανάγινε ούτε στις χειρότερες κατοχές και υποδουλώσεις ούτε στις χειρότερες επιδημίες. Ούτε σε λέπρα, χολέρα, τύφο, φυματίωση και πανούκλα. Και τότε ακριβώς η θεία λειτουργία, η θεία Κοινωνία, υπήρχε ως «αντίδοτον του μη αποθανείν και ως φάρμακον αθανασίας».
Πως όμως να φτάσει στα θολωμένα από τον ορθολογισμό και την ολιγοπιστία μυαλά των ιθυνόντων αυτή η διάσταση της Πίστεως; Εκείνο που χρειαζόμαστε σ΄ αυτή τη συγκυρία είναι ιδιαίτερα η θεία Λατρεία και το «εφόδιον της αιωνίου ζωής», καθότι όλοι ενδεχομένως μπορεί να είμαστε φορείς κατά την ανακοίνωση της Διαρκούς Ιεράς Συνόδου και των ειδικών. Δυστυχώς τώρα έρχεται η οργανωμένη κρατική μηχανή να πάρει «ξεκάθαρες αποφάσεις».
Μέχρι τώρα δεν πήρε ποτέ ξεκάθαρες αποφάσεις… Παραδείγματος χάριν για τις ειδεχθείς εκτρώσεις, για τον πολιτικό γάμο και το σύμφωνο συμβίωσης, για τη δυσφορία και την αλλαγή ταυτότητας φύλου στους εφήβους, για το Τάμα του Έθνους και το μουσουλμανικό τέμενος, για την πλημμυρίδα των λαθροεποίκων και τόσα άλλα… Και έρχεται στην πιο κρίσιμη και χρήσιμη στιγμή να στερήσει από τον λαό μας, από την πλειονοψηφία των Ορθοδόξων δηλαδή, τη Ζωή και την Ανάσταση.
Ο Χριστός μας το είπε καθαρά: «Εάν δεν φάτε τη Σάρκα του Υιού του ανθρώπου και αν δεν πιείτε Αυτού το Αίμα δεν έχετε ζωή μέσα σας» (Ιωάν στ΄53).
Εδώ λοιπόν, στη συγκεκριμένη απαγόρευση του κράτους, βρισκόμαστε μπροστά στον ορισμό της εκκοσμίκευσης: «προέχει η επιστήμη, προέχει αυτό που βλέπουμε, μια τυπική θρησκευτική συμπεριφορά φτάνει και περισσεύει, και από κεί και πέρα, όχι πολλά πολλά με τους ναούς. Πάνω από όλα η υγεία. Αφήστε τους, ο καθένας έχει την πίστη μέσα του. Η δουλειά γίνεται κι από το σπίτι».
Αυτό σημαίνει εκκοσμίκευση και αποϊεροποίηση της ζωής μας. Η πίστη, η χάρη, το Μυστήριο, εξανεμίζονται μπροστά στις στατιστικές. Εδώ κρύβεται και ο ιός της Ν. Εποχής και της Πανθρησκείας: “Ο θεός είναι μέσα σου. Βρές το φως μέσα σου”. Κι όχι μόνο αυτό, αλλά οι άσχετοι και οι αμύητοι κρίνουν και τους χριστιανούς που λειτουργούνται και κοινωνούν. Με ποιό δικαίωμα άραγε;

*************************************************************************************
Φωτογραφία

Το θέμα όμως είναι «εάν πιστεύουμε ή δεν πιστεύουμε». Δηλαδή, πως βλέπουμε την Εκκλησία; Σαν ένα χώρο θρησκευτικών τελετών, σαν πολιτισμικό μέγεθος ή σαν ένα χώρο της Παρουσίας και Ενεργείας του ζώντος Θεού; Ή ζούμε κατά Θεόν και βιώνουμε την πίστη μας, ή απλά θρησκευόμαστε ενίοτε.
Βγήκαν μερικοί και είπαν ότι κάποτε έκλιναν και Πατριάρχες την Εκκλησία, δηλ. τους Ναούς. Ασφαλώς, ευρισκόμενοι εν διωγμώ. Για να νιώσει και ο έξω κόσμος την έλλειψη της χάρης και να μη βεβηλωθούν τα άγια. Και ο Χριστός δεν έφυγε από τους Γεργεσηνούς (Ματθ. η΄34) και τους άφησε με τα υπόλοιπα των χοίρων τους; ΄Αλλο αυτό και άλλο να μας κλείσει τους ναούς ο Νέρωνας και μείς να υπακούσουμε αδιαμαρτύρητα. “Δει πειθαρχείν Θεώ μάλλον ή ανθρώποις” (Πράξ. ε΄29). Οι Χριστιανοί τότε δε σταμάτησαν τις λειτουργίες, αλλά κατέβηκαν στις κατακόμβες.
Ο Χριστός είναι ο Ζωντανός Θεός είναι ο πανταχού παρών και τα πάντα πληρών. Είναι «ο άνω τω Πατρί συγκαθήμενος και ώδε ημίν αοράτως συνών». Το αναστημένο Σώμα Του βρίσκεται ολόκληρο μέσα στην αγία Λαβίδα, με την οποία κοινωνάμε. Ο Χριστός είναι ο Ιατρός των Ψυχών και των σωμάτων, η πηγή της Ζωής. Από όπου πέρασε όλοι γινόντουσαν καλά. Μέσα στο Ναό του υπάρχει η χάρη του Θεού «η πάντοτε τα ασθενή θεραπεύουσα και τα ελλείποντα αναπληρούσα».
Σεβόμαστε την ιατρική επιστήμη, αλλά και “η αιμορροοούσα πήγε σε όλους τους γιατρούς και δε βρήκε καμμιά ωφέλεια, μάλλον δε και χειροτέρεψε… Τελικά την έκανε καλά ο Κύριος” (Μάρκ. ε΄25 – 29). Έχει και η επιστήμη τα όριά της, τα οποία φαίνονται πολύ καθαρά αυτές τις μέρες.
Η παράδοσή μας σε τέτοιες και χειρότερες περιστάσεις, που δεν υπήρχαν μάσκες και αντισηπτικά, σε πανδημίες, έκανε προσευχές, λιτάνευση εικόνων και τιμίων λειψάνων με δεήσεις όλου του λαού. Στις μολυσμένες νυχτερίδες των κινέζων λοιπόν και στις υπόγειες νυχτερίδες των μυστικών ιατρικών εργαστηρίων, η απάντηση δεν είναι τα μέτρα στρατιωτικού νόμου και περιορισμού μόνο, διότι ό,τι και να κάνει ο άνθρωπος, η κατάσταση μπορεί και να ξεφύγει. Το φάρμακο είναι η πίστη και η θεία Λειτουργία, η οποία προσφέρεται υπέρ όλης της οικουμένης και “υπέρ των εν ασθενείαις κατακειμένων και υπέρ ιάσεως των νοσούντων». Είναι ο Αναστημένος Χριστός, ο Οποίος μας το είπε καθαρά: “Χωρίς εμού ου δύνασθε ποιείν ουδέν” (Ιωάν. ιε΄6)
Είμαστε σε πόλεμο, λέγει ο Μακρόν… μακράν νυχτωμένος κι αυτός, όπως και οι δικοί μας εδώ. (Περίεργο πως χρησιμοποιούν όλοι την ίδια φρασεολογία αυτές τις μέρες! Μάλιστα από 1/6/2019 έχουν ποινικοποιήσει στη χώρα μας τη μη συμμόρφωση στις κρατικές οδηγίες εν καιρώ πανδημίας Ν. 4619/19).
Αφού λοιπόν είμαστε σε πόλεμο και έχουμε να αντιμετωπίσουμε αόρατο και ύπουλο εχθρό (λόγια δικά τους) θα κάνουμε λοιπόν κι εμείς ό,τι έκαναν και οι πρόγονοί μας. Όταν πήγαιναν σε πόλεμο ή γύριζαν από πόλεμο, όλοι οι πρόγονοί μας, από τότε που γίνανε Ορθόδοξοι, κοινωνούσαν και πήγαιναν στην Αγιά Σοφιά και στις χαμηλοτάβανες εκκλησίες, που έπρεπε μέσα σε σαράντα μέρες να τις χτίσουν οι ήρωές μας, και εκεί μεταλάβαιναν και καταλάβαιναν που βρίσκεται η ζωή και η σωτηρία ατομικά και συνολικά.
Βγήκαν και κάποιοι φιλόσοφοι και είπαν ότι τώρα κατάλαβε η Εκκλησία ότι είναι ΝΠΔΔ και πρέπει να υπακούει στο κράτος. Η Ορθόδοξη Ελληνική Εκκλησία βρίσκεται σε αυτή τη σχέση με το κράτος, γιατί οι πολίτες του είναι παιδιά της και δεν θέλει να αφήσει το κράτος άθεο σε καμμιά πτυχή του. Είναι ντροπή να λέγεται αυτό, τη στιγμή που λόγω αυτής της σχέσεως ο εθελοντισμός της Εκκλησίας αναπληρώνει μέχρις εσχάτων την ανεπάρκεια του κράτους. Θα μπορούσε η Εκκλησία να ζήσει και χωρίς το κράτος, όπως έζησε και επί Στάλιν κλπ. Το ότι έρχεται μια στανική κρατική διαταγή από βαπτισμένα τέκνα της Εκκλησίας χωρίς σεβασμό να κλείσει τους ναούς και να ταπεινώσει μια Σύνοδο, δεν είναι τι συνειδητοποιεί η Εκκλησία, αλλά πως καταλαβαίνει το σύγχρονο ελληνικό κράτος τη Μάνα του. Η ανευλαβής αυτή στάση θα έχει οδυνηρά αποτελέσματα για όλους μας.
Είναι και κάτι ακόμη. Υπάρχει κάποια επιστημονική μελέτη για τη μετάδοση νοσήματος από τη θεία λειτουργία και τη θεία Κοινωνία, και δεν την ξέρουμε; Θεία Κοινωνία δεν υπάρχει πουθενά αλλού, όπως στην Ορθοδοξία. Ο μουσουλμάνος γονατίζει και στο δρόμο, ο βουδιστής σταυρώνει τα πόδια και διαλογίζεται, ο ινδουϊστής πλένεται στις όχθες του Γάγγη, οι χιλιαστές και οι προτεστάντες έχουν αίθουσες, οι εβραίοι συναγωγή, χάβρα. Μόνο οι παπικοί έχουν ναούς, αλλά και αυτοί δεν τους πειράζει να τους κλείσουν, διότι ξέρουν ότι κάνουν απλά τελετές και όχι Μυστήρια. Οι ίδιοι έχουν πεί ότι δεν δίνουμε κρασί στους πιστούς, διότι μερικοί δεν αντέχουν το οινόπνευμα και στο παρελθόν έχει παρατηρηθεί μετάδοση ασθενειών. Ξέρουν οι άνθρωποι τι κάνουν, γι αυτό και προσφέρουν μόνο τη βιομηχανοποιημένη όστια.
Εμείς πάμε στην Εκκλησία, στον οίκο του Αληθινού και ζωντανού Θεού, όπως το είπε και ο δωδεκαετής Ιησούς: «Εγώ πρέπει να βρίσκομαι στον οίκο του Πατρός μου» (Λουκ. β΄49). Εμείς λοιπόν δεν έχουμε απλά συνάθροιση, “άντε ας πάμε και λίγο εκκλησία, καλό είναι…” Εμείς έχουμε Μυστικό Δείπνο με το Χριστό ανάμεσά μας.
Η ΔΙΣ της κρατικής Εκκλησίας έστω μία απόφαση: Λιτή πρωϊνή Λειτουργία. Ελάχιστοι πάνε τόσο πρωί, όσοι θέλουν να κοινωνήσουν προφανώς και οι άλλοι γέροντες, φυλακισμένοι και ασθενείς μένουν στα σπίτια τους και αν χρειαστούν κάτι θα πάει εκεί ο ιερέας. Οι περισσότεροι πάμε συνήθως στις 9 Εκκλησία, οι πολιτικοί έρχονται στις δοξολογίες 10.30 για να εισπράξουν τη δημόσια θέα και ίσως τα καλά λόγια του προεξάρχοντος…
Τι τους πειράζει λοιπόν να αφήσουν ήσυχους τους χριστιανούς στις 7 με 8 όπως είπε η Σύνοδος; Βάζουν τον εαυτό τους πάνω από την Εκκλησία; Δεν αγαπάει η Εκκλησία και η Ιερά Σύνοδος το λαό μας; Θα έβλαπτε τόσο πολύ να ακούσουν τη φωνή των Πνευματικών Πατέρων; Υπάρχει κίνδυνος από την ευλάβεια προς την Εκκλησία; Έπρεπε η Εκκλησία να αποκλείσει μερικούς που υπέγραψαν τα πιο αντίχριστα Νομοσχέδια τα τελευταία χρόνια, από την είσοδο στο Ναό, αποφασίζουν αυτοί τώρα για την Εκκλησία; Προτιμότερα είναι τα διευρυμένα ωράρια των καταστημάτων και των φαρμακείων από τη θεία Λειτουργία; Δυστυχώς έτσι ξέρουν, έτσι αποφασίζουν.
Φαίνεται όμως ότι τούς πείραξε το υπερκόσμιο θέαμα της προηγούμενης Κυριακής, που πήγαν και κοινώνησαν “ουκ ολίγοι”. Επανέλαβαν λοιπόν και οι δικοί μας ό,τι είπε και η Μέρκελ, η κόρη του πάστορα: “να κλείσουν τα πάντα”. Σκοτεινή απόφαση.
Δεν είναι απλά τα πράγματα. Στα 10 χρόνια του Μνημονίου πείραζε τη Διεθνή των ασεβών ότι παρά τη φτώχεια μας συνεχίζαμε εδώ στην Ελλάδα και χτίζαμε Ναούς και Μοναστήρια. Τώρα τους πειράζει που παρά τον κορονωιό εμείς κοινωνούμε. Θέλουν τελικά να χτυπήσουν τους χριστιανούς στον πυρήνα της σχέσης τους με τον Χριστό. Ματαιοπονούν. Υπάρχουν εναλλακτικές πρακτικές.
Κανονικά θα μπορούσαμε να επιστρέψουμε στην «κατ΄οίκον εκκλησία» των αποστολικών χρόνων, στις κατακόμβες των τριών πρώτων αιώνων, στα δάση της μυστικής εκκλησίας των ορθοδόξων αδελφών μας του Βορρά επί θεομάχου κομμουνισμού ή στις πλατείες, στα γήπεδα, στις παραλίες. Στα υπόγεια ή στα ρετιρέ των πολυκατοικιών. Επιτέλους: Ας γίνεται μέσα στους ναούς η λειτουργία και νάμαστε όλοι απέξω, όπως στην παγωμένη Ρωσία, και να μπαίνουμε στις 8 να κοινωνάμε 10 – 10 όπως στις πολυεθνικές των υπερκαταστημάτων.
Κι αν διαμαρτυρηθούνε οι εβραίοι και οι μουσουλμάνοι, ας γίνει και γι αυτούς κάτι ανάλογο κατά λόγον δικαιοσύνης τέλος πάντων. Αλλά αν σταματήσει η Ορθόδοξη Θ. Λειτουργία, δεν ζεί ο κόσμος. Στο γερμανικό στρατόπεδο που ήταν αιχμάλωτος ο αοίδιμος Μητροπολίτης Τρίκκης Κυρός Διονύσιος Χαραλάμπους στην κατοχή τελούσε κάθε βράδυ τη θ. Λειτουργία επί του στήθους του. Το ίδιο έκαναν σεβάσμιοι αιχμάλωτοι ρώσοι ιερείς και στα στρατόπεδα της Σιβηρίας. Δεν ζούσαν χωρίς το Σώμα και το Αίμα του Χριστού. Δεν θα ήταν δύσκολο ενδεχομένως: να γίνονται λειτουργίες κατά οικογένεια, στα σπίτια. Κάθε μέρα έπρεπε και θα μπορούσε να γινόντουσαν τέτοιες και τόσες λειτουργίες… στις κατ΄οίκον μικρές εκκλησίες.
Εδώ συμβαίνει κάτι το απαράδεκτο: η κυβερνώσα ελαφροδεξιά φοβάται την απειλούσα ψευτοαριστερά. Δεν διορίζει ιερείς, δεν σέβεται τις αποφάσεις του ΣτΕ για τα Θρησκευτικά, κλείνει τώρα και τους ναούς.
Μα εγώ θέλω να πάω στο ναό, έστω όπως πηγαίνω στο ιατρείο, στο φαρμακείο, στο Νοσοκομείο, στο υπερκατάστημα, στο συγκεκριμένο ωράριο που δίνει τον Άρτο της Ζωής και το Φάρμακο της Αθανασίας. Εκεί λοιπόν μπορεί να βρώ κι άλλους… Ποιό το πρόβλημα; Θα μπω στη σειρά μου. Έτσι συμβαίνει παντού. Για τον Χριστιανό πιο πάνω από όλα η θεία Λειτουργία και η Θεία Κοινωνία.
Τώρα σκέφτονται του Ευαγγελισμού να είναι όλα κλειστά και πιθανόν και το Πάσχα. Με κλειστές Εκκλησίες. Χωρίς Ακολουθίες, Εξομολογήσεις και θεία Κοινωνία. Νομίζουν ότι έτσι θα κρατήσουν μακριά το μικρόβιο του θανάτου. Αυτή είναι η εσχάτη πλάνη τους δυστυχώς. Διότι, «εάν μη Κύριος φυλάξη πόλιν εις μάτην ηγρύπνησεν ο φυλάσσων» Περαστικά μας..!
**********************
Η εωσφορική απόφαση της Δ.Ι.Σ. της κρατούσης Εκκλησίας και η παρέμβαση του Καίσαρα Μητσοτάκη για αναστολή της Θείας Λειτουργίας, υπόκειται είς έλεγχο και καταδίκη όλων  αυτών ... καί καταδεικνύει πάντας αναρμόδιους άσχετους καί ανεύθυνους
Ανάξιοι! Επέλεξαν Θεία Λειτουργία με χρονική επίδοση συστήματος τούρμπο! Ούτε αυτό δεν τους επέτρεψε ο Μητσοτάκης.
Στροφή 180 μοιρών έκανε η Ιερά Σύνοδος στο θέμα του κορονοϊού. Μέσα σε μια εβδομάδα από την αρχική της θέση ότι …η προσέλευση στην Θεία Ευχαριστία και η κοινωνία από το Κοινό Ποτήριο της Ζωής, ασφαλώς και δεν μπορεί να γίνει αιτία μετάδοσης ασθενειών… (Δελτίο Τύπου της 9ης Μαρτίου) κατέληξε στην απόφαση για το κλείσιμο ουσιαστικά των Ι. Ναών και την απαγόρευση της Λατρείας (Δελτίο Τύπου της 16ης Μαρτίου).
Λυπούμαστε για αυτήν την απόφαση της Εκκλησίας που δεν στηρίζεται πουθενά στην Αγία Γραφή και την Ιερά Παράδοση. Η εν Αγίω Πνεύματι εμπειρία της Εκκλησίας 4 χιλιετιών, από την εποχή που ο Μωυσής ύψωσε τον χαλκούν όφιν επί σημείου, δηλαδή σε σχήμα σταυρού, ώστε όποιος Ισραηλίτης γυρίσει να δει το σημείον να γλυτώσει από το δάγκωμα του φιδιού, βεβαιώνει για την θεραπευτική ιδιότητα των Ιερών Μυστηρίων.
Απορούμε πως η Ιερά Σύνοδος δεν κατανοεί ότι η απαγόρευση της Θείας Λατρείας αποτελεί ενδιάμεσο σκοπό της αθέου και αντιθέου προπαγάνδας. Τελικός αντικειμενικός σκοπός είναι η αποϊεροποίηση της ίδιας της Εκκλησίας στην συνείδηση της κοινωνίας, άπαξ δια παντός. Δεν αγνοούμε ότι το Κράτος είναι διαχειριστής της εξουσίας και δύναται είτε να σέβεται είτε να διώκει την Εκκλησία. Επίσης, η Ιατρική επιστήμη δύναται είτε να στέκεται με σεβασμό απέναντι στο Μυστήριο είτε να το κρίνει με το πνεύμα του ορθολογισμού. Είναι δικαίωμα του κάθε Μητσοτάκη να κλείνει τους ναούς σύμφωνα με τις εισηγήσεις των συμβούλων του, αλλά το να καταργεί η Εκκλησία από μόνη της την Λατρεία της, επικυρώνοντας τις κοσμικές αποφάσεις, είναι άνω ποταμών.
Από την άλλη, με αυτή την απόφαση της Ιεράς Συνόδου θίγονται τα βασικά δόγματα της Εκκλησίας, ήτοι της Ενανθρωπήσεως του Υιού και Λόγου του Θεού, της οντολογικής μεταβολής του άρτου και του οίνου σε πραγματικό σώμα και πραγματικό αίμα του Κυρίου Ημών Ιησού Χριστού, της δυνατότητας θεώσεως του ανθρώπου με την μετοχή του στις άκτιστες θείες ενέργειες, της θεραπευτικής ιδιότητας των Ιερών Μυστηρίων, εις ίασην ψυχής τε και σώματος, κοκ. {Η Εκκλησία βλασφήμησε το Άγιο Πνεύμα, μία από τις τρεις ασυγχώρητες αμαρτίες, αφού τα Μυστήρια τα τελεί το Άγιο Πνεύμα μόλις ο Ιερέας φορέσει το Πετραχήλι. Γι' αυτό ονομάζεται Άγιο Πετραχήλι}.
Η Ιερά Σύνοδος, γεμάτη με συμπλέγματα κατωτερότητας, ούτε που διανοείται να μιλήσει με την γλώσσα των Πατέρων και των Αγίων. Ακόμα και στους πιστούς της μιλάει με τη γλώσσα του κόσμου. Πουθενά στην απόφασή της δεν γίνεται λόγος για μετάνοια ενώπιον του μυστηρίου του θανάτου, για εξομολόγηση, για την μετάδοση της Θείας Κοινωνίας στους νοσούντας κατ΄οίκον ή στα νοσοκομεία. Δεν υπάρχουν, άραγε, παπάδες και ψαλτάδες με ψυχή να δεχτούν να μπούν σε καραντίνα, να λειτουργούν στα νοσοκομεία και να μεταλαμβάνουν μόνο αρρώστους, έτσι, για να φανεί για μια ακόμα φορά το θαύμα; Στο κάτω κάτω μεταξύ της ανεμπόδιστης προσέλευσης των πιστών στην Εκκλησία και του κατ΄ οικονομίαν περιορισμού του εκκλησιάσματος υπάρχει άπλετος χώρος να κινηθεί η Ιερά Σύνοδος. Ας ίσχυε στους ναούς το καθεστώς των σούπερ μάρκετ με την παρουσία συγκεκριμενων ατόμων ανά τετραγωνικό μέτρο. Αλλά το να μην εορταστεί ο Ευαγγελισμός της Θεοτόκου πουθενά στην Ελλάδα αυτό δεν έγινε ούτε στο πιο πηχτό σκοτάδι της Τουρκοκρατίας. Έλεος...
Από τήν άλλη πλευρά όμως, ευτυχώς έχουμε μία άλλη ξεκάθαρη άποψη καί απόφαση στήν οποία οί πιστοί μπορούν νά στηριχθούν... 
ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΓΚΥΚΛΙΟ ΤΗΣ ΙΕΡΑΣ ΣΥΝΟΔΟΥ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΩΝ Γ.Ο.Χ. 
ΠΑΤΡΙΟΥ (παλαιού) ΕΟΡΤΟΛΟΓΙΟΥ
Γιὰ τὴν Θ. Λειτουργία καὶ τὴν Θ. Κοινωνία σὲ καιρὸ ἐξαπλώσεως τοῦ κορωνοϊοῦ
Σὲ περιόδους δύσκολες μέσα στὴν ἱστορία, σὲ πολέμους, ἐπιδημίες καὶ καταστροφές, ἡ Ἐκκλησία ποτὲ δὲν ἀνέστειλε τὴν Λειτουργία της καὶ τὴν τέλεση τῶν Μυστηρίων της καὶ μάλιστα τῆς Θείας Εὐχαριστίας, διότι ἡ Ἐκκλησία εἶναι ὁ Εὐχαριστιακὸς Ἄρτος καὶ Οἶνος, τὰ ἅγια Δῶρα ποὺ δὲν ἀναλογοῦν, ἤ ὁμοιάζουν ἤ συμβολίζουν τὸ Σῶμα καὶ τὸ Αἷμα τοῦ Χριστοῦ, ἀλλὰ ΤΑΥΤΙΖΟΝΤΑΙ πρὸς αὐτά, γιὰ τὴν σωτηρία καὶ λύτρωση ἀπὸ τὴν ἁμαρτία, τὴν φθορά, τὸν κατακερματισμό, τὴν διάλυση, τὴν δαιμονικότητα καὶ τὸν θάνατο.
Ἄν ἡ Ἐκκλησία ἐξ αἰτίας φυσικῶν ἀπειλῶν, κινδύνων καὶ καταστροφῶν ἔπαυε ἐν μέρει ἤ ἐξ ὁλοκλήρου, γιὰ λίγο ἤ γιὰ περισσότερο διάστημα τὴν Θεία Λειτουργία καὶ Εὐχαριστία της, τότε θὰ ἦταν σὰν νὰ αὐτοκαταργεῖτο, χωρὶς πλέον νὰ ἔχει οὐσιαστικὸ λόγο ὑπάρξεως.
Ὅμως, ὁ Κύριός μας Ἰησοῦς Χριστὸς δὲν δεσμεύεται ἀπὸ τοὺς περιορισμοὺς τοῦ κτιστοῦ κόσμου· οὔτε ἡ ἀφθαρσία ἀπὸ τὴν φθορά· οὔτε ἡ ζωὴ ἀπὸ τὸν θάνατο!
Ἀκόμη καὶ σὲ περίοδο διωγμοῦ, ἡ Ἐκλησία καταφεύγουσα στὴν ἔρημο, στὶς κατακόμβες, στὶς ὀπὲς καὶ στὰ σπήλαια, δὲν παύει τὸ σωτήριο ἔργο τῆς Λειτουργίας της.
Σὲ περιόδους ἐπιδημίας ἤ καὶ πανδημίας, ὅπως συμβαίνει τώρα μὲ τὸν ἐπικίνδυνο ἤ καὶ θανατηφόρο κορωνοϊό, ἡ Ἐκκλησία ἐντείνει τὴν Λατρεία καὶ προσευχή της, γιὰ νὰ διατηρήσει τὴν Ἐλπίδα ἄσβεστη, νὰ ἐνισχύσει τὰ Μέλη της, καὶ νὰ μεταδώσει Ἀλήθεια καὶ Ἀγάπη, Ζωὴ καὶ Ἀνάσταση.
Ἑπομένως, τὰ ἅγια Μυστήριά της, τὰ ὁποῖα εἶναι ἀπελευθερωτικῆς, σωτήριας καὶ αἰώνιας σημασίας, ἀποτελοῦν τὴν πιὸ μεγάλη καὶ ἀνέκφραστη εὐεργεσία γιὰ ὅλη τὴν ἀνθρωπότητα, μεταδιδόμενα βεβαίως μόνον στὰ πιστὰ Μέλη της ἀβίαστα καὶ ἐλεύθερα. Καὶ ὄχι στοὺς μὴ πιστούς, στοὺς ἀποκομμένους, στοὺς ἐκτὸς αὐτῆς κατ’ ὄνομα Χριστιανούς, οἱ ὁποῖοι διέπονται ἀπὸ τὴν λογικὴ τοῦ κόσμου τούτου.
Ἡ Θεία Κοινωνία περιέχει τὸν Παθόντα, Ἀναστάντα καὶ Ἀναληφθέντα Χριστό, τὸν Καθήμενο στὰ δεξιὰ τοῦ Πατρὸς καὶ χορηγοῦντα τὸ Πνεῦμα τὸ Ἅγιο. Τὸ Ποτήριο τῆς Εὐχαριστίας εἶναι Φῶς καὶ Πῦρ, κάθαρση, ἁγιασμὸς καὶ θέωση, φάρμακο ἀθανασίας. Ὄχι μόνο δὲν μεταδίδει θανατηφόρα μικρόβια, ἀλλὰ πρωτίστως ξεπλένει τὴν ψυχὴ ἀπὸ τὰ θανατηφόρα μικρόβια τῆς ἁμαρτίας καὶ μεταφέρει καὶ στὸ σῶμα ἐλάφρυνση ὑγεία καὶ ὀμορφιά.
Ὅλα αὐτὰ δὲν εἶναι θεωρία, ἀλλὰ ἀποτελοῦν τὴν βεβαίωση τῆς ἐμπειρίας τοῦ Ἐκκλησιαστικοῦ Σώματος ἀπὸ τὰ Ἀποστολικὰ χρόνια, ὅπως αὐτὴ ἐκφραζόνταν καὶ ἐκφράζεται ἀπὸ τοὺς παλαιοὺς καὶ νέους Ἁγίους τῆς Ὀρθοδοξίας μας.
Ἄρα, κανεὶς κίνδυνος δὲν ὑπάρχει γιὰ τὰ πιστὰ Μέλη τῆς Ἐκκλησίας μας ἀπὸ τὸ νὰ προσέρχονται μὲ προετοιμασία, πίστη, φόβο Θεοῦ καὶ ἀγάπη στὴν Θεία Κοινωνία, γιὰ νὰ λαμβάνουν ἄφεση καὶ ἁγιασμὸ καὶ νὰ διατελοῦν σὲ ἕνωση μὲ τὴν θεία Χάρη...

Εφαρμογή τού Άρθρου 120 Καί καταγγελία κατά τού διαρκούς κακουργήματος τής βίαιης καταπάτησης του Συντάγματος

ΠΑΤΕΡΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΠΡΩΤΟΠΡΕΣΒΥΡΟΣ - ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΣ
«Η προσωρινή απαγόρευση της λατρείας, για την προστασία της υγείας, παραβιάζει τη θρησκευτική ελευθερία» Οί λαφροεισβολείς έχουν προνόμια καί κυκλοφορούν ελεύθεροι καί γιά τούς Έλληνες νά κλειστούν στά σπίτια τους νά βλέπουν τηλεόραση... έχουμε λοιπόν Χούντα..; Μήπως θά επιβάλουν καί στρατιωτικό νόμο..; Για ποιο σκοπό απαγορεύθηκε αντισυνταγματικά και αντίθετα προς τις διεθνείς συμβάσεις ανθρωπίνων δικαιωμάτων η Θεία Λατρεία; *Του Κυριάκου Κυριαζόπουλου* *Καθηγητή (επ.) του Εκκλησιαστικού Δικαίου στη Νομική Σχολή του ΑΠΘ, Δικηγόρου παρ’ Αρείω Πάγω, Θεολόγου* *Όπως απέδειξα στο προηγο...περισσότερα »ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΩΡΑ...ΣΕ ΟΛΑ !

ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΕΡΑ ΣΥΝΟΔΟ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΩΝ Γ.Ο.Χ. Γιὰ τὴν Θ. Λειτουργία καὶ τὴν Θ. Κοινωνία σὲ καιρὸ ἐξαπλώσεως τοῦ κορωνοϊοῦ

*ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ* Γιὰ τὴν Θ. Λειτουργία καὶ τὴν Θ. Κοινωνία σὲ καιρὸ ἐξαπλώσεως τοῦ κορωνοϊοῦ  Ἀ*γαπητοὶ ἐν Χριστῷ Πατέρες καὶ Ἀδελφοί,  Τέκνα ἐν Κυρίῳ ἀγαπητά· *Ἡ *Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία τοῦ Χριστοῦ, ἡ ὁποία ἀποτελεῖ τὸ Σῶμα Του, τρέφεται καὶ ζωοποιεῖται ἀπὸ τὸν Δοτῆρα τῆς Ζωῆς καὶ τῆς Ἀναστάσεως Κύριο καὶ Σωτῆρα μας. Ὑπάρχει στὸν κόσμο γιὰ νὰ φανερώνει τὴν θεία Παρουσία, νὰ ἐνσωματώνει μέλη -ὡς Κιβωτὸς Σωτηρίας- μὲ προορισμὸ τὴ...Ἀριθμός Πρωτ. 3022 *Ἐν Ἀθήναις, 29-02/13-03-2020...περισσότερα »ΟΡΘΟΠΡΑΞΙΑ

ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΤΟΠΟΘΕΘΕΤΗΣΗ

ΠΑΤΕΡΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΠΡΩΤΟΠΡΕΣΒΥΡΟΣ - ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΣστοΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΩΡΑ...
*Η ΕΠΑΛΗΘΕΥΣΗ ΟΛΩΝ ΟΣΩΝ ΕΙΠΕ Ο ΑΓ.ΝΕΟΜΑΡΤΥΣ ΚΟΣΜΑΣ Ο ΦΛΑΜΙΑΤΟΣ**... **«Τ​​​​α παιδιά να πηγαίνουν μία ώρα αργότερα το πρωί στο σχολείο»!* *Ποιος να τολμήσει αντίρρηση ή κριτική στον λαϊκισμό της «διευκόλυνσης»; Πρόκειται για «εύρημα» ιδιοφυές, προεκλογικό μπουναμά άκρως εντυπωσιακόν. Δεν στοιχίζει τίποτα στο κράτος, ενώ φαντάζει σαν «προοδευτική ανοιχτομυαλιά».* *Αν κάποιος ψελλίσει αμφισβήτηση της «λογικής» του «ευρήματος», αν θυμίσει τη μακροβιότατη πείρα παιδαγωγίας που αρνείται τις «διευκολύνσεις» (πείρα κοινωνιών που ονειρευόμαστε οι τριτοκοσμικοί να μπορούσαν τα παιδιά μας να ... περισσότερα »

Θά ψάχνετε από πόλη σέ πόλη, καί από χωριό σέ χωριό γιά νά βρείτε παπά νά σάς κοινωνήσει... Αγ.Κοσμάς ο Αιτωλός
η πίστη όλων θά δοκιμαστεί, ποιοί είναι οί ποιμένες τού Θεού καί ποιοί τού Καίσαρα θά φανεί, ποιοί οί πιστοί πού αγαπούν τόν Θεό καί όχι τήν Ζωή τους θά φανερωθεί, καί η ασέβεια καί η βλασφημία θά πληρωθεί...
ΑΛΙΜΟΝΟ ΣΤΟΥΣ ΜΙΣΘΩΤΟΥΣ ΠΟΙΜΕΝΕΣ....
ΣΤΟΥΣ ΠΙΣΤΟΥΣ; ΤΟΙΟΥΤΩΝ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΩΝ...
ΚΑΙ ΑΔΙΑΦΟΡΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥΡΙΣΤΩΝ ΤΗΣ ΠΙΣΤΕΩΣ