Η ομιλία μέ τήν μεγαλύτερη ακροαματικότιτα

ΠΟΙΕΣ ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΟΙ ΔΥΟ ΠΑΣΧΑΛΙΕΣ ΚΑΙ Η ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΕΣΧΑΤΗ ΕΞΑΠΑΤΗΣΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ (ομιλίες) ΠΑΤΕΡΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΠΡΩΤΟΠΡΕΣΒΥΡΟΣ - ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΣ... ...{κάνοντας κλικ στο σύνδεσμο ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΒΡΕΙΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΤΕ ΤΙΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΟΜΙΛΙΕΣ... https://apokalipsistora.blogspot.com/2017/05/blog-post_18.html

< ΟΛΑ, ΤΑ ΠΕΡΙ ΤΟΥ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ ΚΑΤΑ ΤΑΣ ΓΡΑΦΑΣ >

Σάββατο 25 Σεπτεμβρίου 2021

Τά μαθηματικά, Ένας υπολογιστής, Καί απόδειξη τής"ύπαρξης του Θεού"

Η Βίβλος έργο του Θεού με μαθηματική απόδειξη !

Πολλά από τα αδιάσειστα στοιχεία της μαθηματικής δομής της Βίβλου εντοπίστηκαν στο 53ο κεφάλαιο του “Ησαΐα”, το οποίο συνδέεται με προφητείες για την έλευση του Ιησού…. Κάθε μεγάλη θρησκεία της – σύγχρονη ή παλιότερη – στηρίζει την υπόστασή της σε κάποιο θείο πρόσωπο ή θεότητα καθώς επίσης και σε κάποιες Ιερές Γραφές, κείμενα δηλαδή στα οποία αποδίδεται θεία προέλευση. Στη σύγχρονη ορθολογιστική νοοτροπία μας, που θέλει να βασίζεται σε αυστηρά “επιστημονικά δεδομένα” κάτι τέτοιο ακούγεται σαν μια απλή παρομοίωση. Όμως ένας σύγχρονος μαθηματικός, ο Edwin Sherman... περισσότερα »
Δύο επιστήμονες απέδειξαν την ορθότητα ενός θεωρήματος του Gödel
Δύο επιστήμονες απέδειξαν με τη βοήθεια ενός υπολογιστή ένα θεώρημα αναφορικά με την ύπαρξη του Θεού, που πίστευε ακράδαντα ο μαθηματικός Kurt Gödel.


Ωστόσο, αυτό που είναι πραγματικά εντυπωσιακό, δεν είναι τόσο η άποψή τους για την ύπαρξη ή όχι του Θεού, αλλά για το πώς οι υπολογιστές κάνουν απλούστερη την επιστημονική πρόοδο, αναφέρει σε άρθρο του στο Spiegel ο David Knight.
"Επιστήμονες αποδεικνύουν την ύπαρξη του Θεού". Ο τίτλος στη γερμανική εφημερίδα "Die Welt" ήταν πολύ πιασάρικος, σχολιάζει ο αρθρογράφος.
Ωστόσο, υπάρχει κάτι άλλο πίσω από αυτόν τον ισχυρισμό, προσθέτει.
Στην πραγματικότητα, αυτό που απέδειξαν οι επιστήμονες ήταν ένα θεώρημα που είχε αναπτύξει ο διάσημος αυστριακός, μαθηματικός Kurt Gödel.
Η πραγματική είδηση δεν αφορά "το υπέρτατο ον", αλλά αυτό που μπορεί να καταφέρει κανείς σε διάφορους τομείς της επιστήμης με τη χρήση της εξελιγμένης τεχνολογίας.
Όταν πέθανε ο Gödel το 1978 άφησε πίσω του μια "σκανδαλιστική" θεωρία, η οποία βασιζόταν στις αρχές της τροπικής λογικής, και η οποία υποστήριζε ότι πρέπει να υπάρχει κάποιο ανώτερο ον.
Οι μαθηματικές πράξεις που χρησιμοποίησε ο Gödel στην οντολογική απόδειξή του για την ύπαρξη του Θεού ήταν περίπλοκες, ωστόσο η ουσία αυτών που υποστήριζε ήταν ότι "ο Θεός υπάρχει".
Δεν ήταν φυσικά ο πρώτος που ισχυρίστηκε και προσπάθησε να αποδείξει κάτι τέτοιο. Επί αιώνες, πολλοί προσπάθησαν να χρησιμοποιήσουν την αφηρημένη σκέψη για να αποδείξουν την πιθανότητα ή αναγκαιότητα ύπαρξης του Θεού.
Όμως το μαθηματικό μοντέλο που ανέπτυξε ο Gödel πρότεινε και μια απόδειξη για την ιδέα αυτή. Τα θεωρήματα και τα αξιώματά του –παραδοχές που δεν μπορούν να αποδειχθούν- εκφράζονται ως μαθηματικές εξισώσεις. Και αυτό σημαίνει ότι μπορούν να αποδειχθούν.
Η απόδειξη της ύπαρξης του Θεού με ένα MacBook
Κι εδώ είναι που υπεισέρχονται οι επιστήμονες Christoph Benzmüller από το Ελεύθερο Πανεπιστήμιο του Βερολίνου και ο Bruno Woltzenlogel Paleo από το Τεχνικό Πανεπιστήμιο της Βιέννης.
Χρησιμοποιώντας ένα συνηθισμένο MacBook απέδειξαν, ότι η... απόδειξη του Gödel ήταν σωστή – τουλάχιστον σε μαθηματικό επίπεδο – μέσω ανώτερης τροπικής λογικής.
Ο τίτλος της έρευνάς τους ήταν ο εξής: "Formalization, Mechanization and Automation of Gödel's Proof of God's Existence".
"Το γεγονός ότι η επισημοποίηση τέτοιων σύνθετων θεωρημάτων μπορεί να γίνει με τη χρήση υπολογιστών, ανοίγει ένα ευρύ τομέα δυνατοτήτων" είπε στο Spiegel Online ο Benzmüller.
"Είναι συγκλονιστικό το γεγονός ότι από τον ισχυρισμό του Gödel, όλα αυτά μπορούν να αποδειχθούν αυτόματα, μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα με τη βοήθεια ενός απλού notebook" πρόσθεσε.
Κι ενώ το όνομα Gödel μπορεί να μη λέει πολλά στους πολλούς, ο αυστριακός μαθηματικός είναι πολύ "διάσημος" στους κύκλους των επιστημόνων, και απολαμβάνει φήμη ισάξια εκείνης του Albert Einstein, με τον οποίο μάλιστα ήταν στενοί φίλοι.
"Δεν περίμενα να προκαλούσε τόσο πολύ το ενδιαφέρον του κοινού, όμως η οντολογική απόδειξη του Gödel ήταν ένα πολύ καλύτερο παράδειγμα, από κάτι απρόσιτο στα μαθηματικά ή την τεχνητή νοημοσύνη" είπε ακόμη και συνέχισε: "Θα υπάρχουν κι άλλα πράγματα που χρησιμοποιούν παρόμοια λογική. Μπορούμε άραγε να αναπτύξουμε συστήματα πληροφορικής, που να ελέγχουν κάθε ξεχωριστό βήμα και να είμαστε σίγουροι ότι είναι σωστά;".
"Μια φιλόδοξη εκφραστική λογική"
Οι δύο επιστήμονες πιστεύουν ότι η εργασία τους μπορεί να έχει πολλές πρακτικές εφαρμογές σε τομείς, όπως η τεχνητή νοημοσύνη και η επαλήθευση software και hardware.
Ο Benzmüller τόνισε ακόμη ότι υπάρχουν πολλοί επιστήμονες, οι οποίες μελετούν παρόμοιους τομείς.
Ο ίδιος εμπνεύστηκε και αποφάσισε να ασχοληθεί με το ζήτημα αυτό από ένα βιβλίο του Melvin Fitting με τίτλο "Types, Tableaus and Gödel's God".
Η χρήση υπολογιστών για τη διευκόλυνση των μαθηματικών δεν είναι καινούρια, παρότι δεν είναι ευπρόσδεκτη από όλους τους τομείς.
Ο Αμερικανός μαθηματικός Doron Zeilberger χρησιμοποιεί το όνομα Shalosh B. Ekhad στα επιστημονικά έγγραφά του και τις δημοσιεύσεις του από τη δεκαετία του 1980. Σύμφωνα με το ίδρυμα Simons Foundation, χρησιμοποιεί το ψευδώνυμο αυτό για τους υπολογιστές που χρησιμοποιεί προκειμένου να αποδεικνύει θεωρήματα σε ελάχιστο χρόνο, που διαφορετικά απαιτούσαν πολλούς μαθηματικούς συλλογισμούς από σελίδα σε σελίδα.
Ο Zeilberger είχε πει ότι χρησιμοποιεί ένα "ανθρώπινο όνομα" για τον υπολογιστή, "για να δηλώσει ότι πρέπει να αναγνωρίζεται και η συμβολή των υπολογιστών". "Η ανθρωποκεντρική μισαλλοδοξία στο χώρο των μαθηματικών, δεν έχει βοηθήσει και πολύ στην πρόοδο" είπε ακόμη.
Σε τελική ανάλυση, καταλήγει το δημοσίευμα, η επισημοποίηση της οντολογικής απόδειξης του Gödel είναι απίθανο να αναγνωριστεί από τους άθεους, ούτε θεωρείται πιθανό ότι θα προσφέρει παρηγοριά στους θρησκευόμενους, οι οποίοι άλλωστε υποστηρίζουν ότι η ιδέα μιας ανώτερης δύναμης αψηφά τη λογική εξ ορισμού.
Για τους μαθηματικούς όμως που αναζητούν τρόπους για ανοίξουν "νέους ορίζοντες", η είδηση θα μπορούσε να αποτελέσει μια... απάντηση στις προσευχές τους.

«Δηλώσεις Ἀπαλλαγῆς» γιὰ τὴν Θεµατικὴ Ἑβδοµάδα

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΙΣ
Ἡ Ἐκκλησία µας ἐπὶ τῆς Θεµατικῆς Ἑβδοµάδος
µὲ τίτλο «Σῶµα καὶ Ταυτότητα»
Ἡ Ἱερὰ Σύνοδός µας τῆς Ἐκκλησίας τῶν Γνησίων Ὀρθοδόξων Χριστιανῶν τῆς Ἑλλάδος, κατὰ τὴν Τακτικὴ Συνεδρίαση Αὐτῆς, 8/21-2-2017, ὑπὸ τὴν προεδρίαν τοῦ Μακαριωτάτου Ἀρχιεπισκόπου µας κ.Καλλινίκου, ἐνηµερώθηκε γιὰ τὸ ἀπὸ 23-12-2016 Ἔγγραφο τοῦ
Ὑπουργείου Παιδείας, µὲ τὸ ὁποῖο δίδονται Ὁδηγίες, γιὰ τὴν
πραγµατοποίηση στὰ Γυµνάσια τῆς Πατρίδος µας, ἐντὸς τοῦ 2017, µιᾶς Θεµατικῆς Ἑβδοµάδος, µὲ τίτλο «Σῶµα καὶ Ταυτότητα».
Ὁ τρίτος βασικὸς ἄξονας τῆς Θεµατικῆς Ἑβδοµάδος, µὲ θέµα «Ἔµφυλες Ταυτότητες», ἔχει ἤδη ἐγείρει δικαίως θύελλα διαµαρτυριῶν, οἱ ὁποῖες ἐκφράζονται µὲ πάµπολλες ἀναρτήσεις κειµένων στὸ Διαδίκτυο καὶ µὲ ἄλλους τρόπους, στὴν προσπάθεια νὰ ἀναιρεθοῦν οἱ σαφῶς ἀνατρεπτικὲς προοπτικὲς τοῦ Ὑπουργείου Παιδείας, νὰ
ἀνακληθεῖ ἡ Ἀπόφασίς του αὐτὴ καὶ οἱ γονεῖς τῶν γυµνασιοπαίδων νὰ ἀντιδράσουν ἀρνητικά.
Ἡ Ἱερὰ Σύνοδός µας εἶναι ἀπολύτως σύµφωνη µὲ τὶς ἀντιδράσεις αὐτὲς καὶ ἐνθαρρύνει τὰ µέλη τῆς Ἐκκλησίας µας, Κλῆρο καὶ Λαό, νὰ δραστηριοποιηθοῦν, ὥστε µὲ κάθε νόµιµο µέσον, νὰ ἀνακληθεῖ καὶ
ἀκυρωθεῖ ὁ τρίτος ἄξονας «Ἔµφυλες Ταυτότητες», ὁ ὁποῖος ἀναµφισβήτητα σκοπεύει στὴν ἀπάλειψη τῆς διαφορᾶς τῶν φύλων καὶ στὴν νοµικὴ σχετικοποίηση τοῦ φύλου.
Ἀναγνωσθήτω ἐπ᾽ Ἐκκλησίας
Ἡ Δογµατικὴ καὶ Ἠθικὴ Διδασκαλία τῆς Ἁγίας Ὀρθοδόξου
Ἐκκλησίας µας, ἀλλὰ καὶ ἡ ὀρθοφρονοῦσα ἀντικειµενικὴ Ἐπιστήµη,
εἶναι ριζικὰ ἀντίθετες πρὸς τὶς ἐκθεµελιωτικὲς ἀνθρωπολογικὲς
ἀπόψεις κάποιων ἀκαδηµαϊκῶν χώρων καὶ τῶν διαφόρων ἀκτιβιστῶν,
ἐντὸς καὶ ἐκτὸς τῆς Χώρας µας, οἱ ὁποῖες ἀποβλέπουν ἀπροκαλύπτως
στὴν ἀποδόµηση τῶν «ἐµφύλων στερεοτύπων»· ἐνοχλοῦνται ἀπὸ τὴν
διαφορὰ τῶν φύλων· προωθοῦν µίαν ἄφυλη κοινωνία· κηρύσσουν τὴν
ὁµοφυλοφιλία ὡς φυσιολογική· ἐπιδιώκουν τὸ λεγόµενο Κοινωνικὸ
Φῦλο, ὥστε αὐτὸ νὰ διακρίνεται ἀπὸ τὸ Βιολογικό Φῦλο, καὶ ἔτσι νὰ
θεωρεῖται ὡς δικαίωµα, καὶ µάλιστα νοµικὰ κατoχυρωµένο· ὁ
αὐτοπροσδιορισµὸς τοῦ φύλου καὶ ἡ ταυτότητα νὰ δοµεῖται κοινωνικά,
ἐφ᾿ ὅσον κατ᾿ αὐτοὺς ὁ ἄνδρας / ἡ γυναίκα δὲν γεννιοῦνται, ἀλλὰ
γίνονται κατόπιν ἐπιλογῆς.
Ὡς Ὀρθόδοξοι Χριστιανοί, εἴµεθα πλήρως ἀρνητικοὶ / ἀπορριπτικοὶ
καὶ δὲν ἐπιτρέπεται νὰ ὑποχωρήσουµε σὲ ὁποιαδήποτε ὑποχρεωτική,
ἀναγκαστικὴ καὶ καταπιεστικὴ ὑπουργικὴ ἀπόφαση, µὲ τὴν ὁποία
‒προκειµένου δῆθεν νὰ ἀποφεύγoνται ἀτοµικοὶ καὶ ὁµαδικοὶ
στιγµατισµοὶ κατὰ τῶν ὁµοφυλοφίλων καὶ ἄλλων σχετικῶν
παρεκκλίσεων‒ τὰ παιδιά µας θὰ διδάσκoνται νὰ µὴν εἶναι ὁµοφοβικά,
ἀλλὰ νὰ θεωροῦν τὴν ὁµοφυλοφιλία φυσιολογική· νὰ πιστεύουν, ὅτι ἡ
διαφορὰ τῶν φύλων δὲν εἶναι ὀντολογικό, ἀλλὰ κοινωνικὸ πρόβληµα,
τὸ ὁποῖο πρέπει καὶ δύναται νὰ ξεπερασθεῖ· νὰ υἱοθετήσουν τὴν
ἄποψη, ὅτι ἔχουν τὴν δυνατότητα νὰ αὐτοκαθορίζoνται, δηλαδὴ νὰ
ἐπιλέγουν τὸ φύλο τους, κ.ἄ.
Ἡ Ἱερὰ Σύνοδός µας προτρέπει τὰ πνευµατικὰ Αὐτῆς τέκνα νὰ
σταθοῦν ἔναντι τῶν εὐθυνῶν τους µὲ ἦθος εὐαγγελικὸ καὶ µὲ κάθε
νόµιµο τρόπο, προκειµένου νὰ µαταιωθεῖ τὸ συγκεκριµένο ὑπουργικὸ
πρόγραµµα, συνεργαζόµενα µὲ Συλλόγους Γονέων καὶ Κηδεµόνων,
Ἐπιστηµονικοὺς Φορεῖς, Ἑνώσεις Γονέων κ.ἄ.. Προτρέπουµε εἰδικώτερα
τοὺς γονεῖς νὰ συµπληρώνουν τὶς «Δηλώσεις Ἀπαλλαγῆς» γιὰ τὴν
Θεµατικὴ Ἑβδοµάδα καὶ νὰ τὶς ὑποβάλουν στὰ σχολεῖα, γνωρίζοντας
ὅτι εἶναι παράνοµη ἡ ἄρνηση παραλαβῆς αὐτῶν ἀπὸ τὶς διευθύνσεις
τῶν σχολείων. [Συναποστέλλονται µὲ τὴν παροῦσα στοὺς Ναούς].
Ἡ Ἱερὰ Σύνοδός µας, ὡς φορέας τῶν ἀπολύτως δικαιολογηµένων
ἀνησυχιῶν τοῦ Ποιµνίου Αὐτῆς, ἐνεργεῖ ἤδη τὰ δέοντα ἔναντι τοῦ
Ὑπουργείου Παιδείας καὶ προσκαλεῖ τὰ εὐσεβῆ τέκνα Της σὲ µία
πανστρατιὰ Προσευχῆς καὶ Δράσεως, ὑπὸ τὴν Σκέπην τῆς Θεοτόκου
καὶ µὲ τὴν Δύναµη τοῦ Ζωοποιοῦ Σταυροῦ τοῦ Σωτῆρος µας Χριστοῦ,
µὲ ἀπώτερο σκοπὸ νὰ µὴν ἀλλοιωθεῖ ἡ θεµελιώδης ἔννοια τοῦ
Ἀνθρώπου ὡς κατ᾿ εἰκόνα καὶ καθ᾿ ὁµοίωσιν Θεοῦ.

Ἐντολῇ τῆς Ἱερᾶς Συνόδου



Επίσημος Ιστοτόπος της Κανονικής Εκκλησίας των Γνησίων Ορθοδόξων Χριστιανών Ελλάδος
ECCLESIAGOC.GR

ΔΗΛΩΣΗ ΑΠΑΛΛΑΓΗΣ
(ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ)
του /της ____________________________________________ του ____________
κατοίκου __________________________________________________________
κηδεμόνα του/της μαθητ____ __________________________________________
του Γυμνασίου _____________________________________________
Αξιότιμ__ κ Διευθυν_____
Το Υπουργείο Παιδείας Έρευνας και Θρησκευμάτων όρισε με το υπ΄αριθ.
Φ20.1/220482/Δ2 23-12-2016 ΕΠ έγγραφό του την υποχρεωτική υλοποίηση στα Γυμνάσια
"Θεματικής Εβδομάδας Ενημέρωσης και Ευαισθητοποίησης" με τρείς άξονες: α) τη διατροφή
και την ποιότητα ζωής, β) την πρόληψη του εθισμού και των εξαρτήσεων και γ) τις έμφυλες
ταυτότητες.
Πληροφορήθηκα από την ιστοσελίδα του ΙΕΠ το εκπαιδευτικό υλικό :
http://www.iep.edu.gr/index.php/el/fakelos-ekpaideftikoy-ylikoy-2016-2017,
που αποτελεί την υποχρεωτική πηγή τροφοδοσίας της Θεματικής Εβδομάδας, σύμφωνα με
το άνω έγγραφο του Υπουργείου.
ΑΣΚΩΝΤΑΣ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΜΟΥ
που απορρέει από το Ν.Δ. 53/1974 – ΦΕΚ 256/Α ́ που κύρωσε την Ευρωπαϊκή Σύμβαση για
τα Δικαιώματα του Ανθρώπου (ΕΣΔΑ ή Σύμβαση της Ρώμης) και σύμφωνα με το άρθρο 2
του Προσθέτου Πρωτοκόλλου αυτής "Δικαίωμα στην εκπαίδευση" που ορίζει ότι :
"Ουδείς δύναται να στερηθή του δικαιώματος όπως εκπαιδευθή. Παν Κράτος εν τη ασκήσει
των αναλαμβανομένων υπ' αυτού καθηκόντων επί του πεδίου της μορφώσεως και της
εκπαιδεύσεως θα σέβεται το δικαίωμα των γονέων όπως εξασφαλίζωσι την μόρφωσιν και
εκπαίδευσιν ταύτην συμφώνως προς τας ιδίας αυτών θρησκευτικάς και φιλοσοφικάς
πεποιθήσεις"
ΔΗΛΩΝΩ
ότι δεν επιθυμώ το τέκνο στο οποίο ασκώ ως γονέας νομίμως την επιμέλεια και γενικώς τη
γονική μέριμνα να παρακολουθήσει και να συμμετέχει καθ’ οιονδήποτε τρόπο στην
παρουσίαση του τρίτου άξονα με τίτλο "Έμφυλες ταυτότητες" διότι το περιεχόμενό του είναι
αντίθετο με τις κοινωνικές μου αντιλήψεις, τις φιλοσοφικές και θρησκευτικές μου πεποιθήσεις,
βάσει των οποίων διαπαιδαγωγώ το ως άνω τέκνο και επιπλέον προσβάλλει ευθέως το
άρθρο 16 του Συντάγματος.
Κατά την ώρα της ανάπτυξης του εν λόγω "άξονα", θα πρέπει το τέκνο να
απασχοληθεί στο σχολείο με εναλλακτικό τρόπο, σύμφωνα με ενδεδειγμένες παιδαγωγικές
μεθόδους, που δεν θα θίγει την προσωπικότητά του, ούτε την διαφορετικότητά του από
άλλους μαθητές. Σε περίπτωση που ο "άξονας" αυτός υλοποιηθεί τις τελευταίες ώρες του
σχολικού ωραρίου, δίνω τη συγκατάθεσή μου να φύγει το τέκνο νωρίτερα από το σχολείο,
αφού πρώτα ενημερωθώ τηλεφωνικώς στον αριθμό επικοινωνίας, που ήδη σας έχω
δηλώσει.
Με όλο το σεβασμό στο κοπιώδες έργο σας που επιτελείτε για τα παιδιά μας και
κατανοώντας ότι δεν είναι δική σας πρωτοβουλία ο θεματικός αυτός άξονας, οφείλω να σας
υπενθυμίσω ότι έχετε υποχρέωση να κάνετε δεκτή την παρούσα δήλωσή μου.
Σε διαφορετική περίπτωση, για οποιαδήποτε βλάβη υποστούμε είτε ο υπογράφων,
είτε ο/η άνω μαθητής/τρια, επιφυλάσσομαι να ζητήσω αστικές, ποινικές και πειθαρχικές
ευθύνες από κάθε υπαίτιο που συνέπραξε.
Με εκτίμηση
Ο / Η κηδεμόνας