Η ομιλία μέ τήν μεγαλύτερη ακροαματικότιτα

ΠΟΙΕΣ ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΟΙ ΔΥΟ ΠΑΣΧΑΛΙΕΣ ΚΑΙ Η ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΕΣΧΑΤΗ ΕΞΑΠΑΤΗΣΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ (ομιλίες) ΠΑΤΕΡΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΠΡΩΤΟΠΡΕΣΒΥΡΟΣ - ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΣ... ...{κάνοντας κλικ στο σύνδεσμο ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΒΡΕΙΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΤΕ ΤΙΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΟΜΙΛΙΕΣ... https://apokalipsistora.blogspot.com/2017/05/blog-post_18.html

< ΟΛΑ, ΤΑ ΠΕΡΙ ΤΟΥ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ ΚΑΤΑ ΤΑΣ ΓΡΑΦΑΣ >

Κυριακή 6 Δεκεμβρίου 2020

ΑΘΑΝΑΣΙΑ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΚΑΙ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΦΥΣΙΚΗ

Η επιστημονική τεκμηρίωση...: Κβαντική θεωρία αποδεικνύει ότι η ψυχή περνάει σε άλλο σύμπαν μετά τον θάνατο...!

Ένα βιβλίο με τίτλο «Βιοκεντρισμός: Πώς η ζωή και η συνείδηση είναι τα κλειδιά για την κατανόηση της φύσης του Σύμπαντος» έχει γίνει δημοφιλές στο Διαδίκτυο, επειδή περιέχει την αντίληψη ότι η ζωή δεν τελειώνει με τον θάνατο του σώματος, αλλά μπορεί να διαρκέσει για πάντα με την μετανάστευση της ψυχής. Ο συγγραφέας του βιβλίου, ο επιστήμονας Δρ Robert Lanza, που ψηφίστηκε από τους τους NY Times ως ο 3ος πιο σημαντικός εν ζωή επιστήμονας , δεν έχει καμία αμφιβολία ότι κάτι τέτοιο μπορεί να είναι πιθανό. Εδώ και καιρό ο Lanza είναι γνωστός στην επιστημονική κοινότητα για τις... περισσότερα »Ένα βιβλίο με τίτλο Biocentrism

ΟΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΟΤΙ Η ΚΒΑΝΤΙΚΗ ΘΕΩΡΙΑ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΙ ΟΤΙ Η ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΚΙΝΕΙΤΑΙ ΣΕ ΑΛΛΟ ΣΥΜΠΑΝ ΜΕΤΑ ΤΟ ΘΑΝΑΤΟ...

Η αρχαία φιλοσοφία, η αθανασία τής Ψυχής και η σύγχρονη φυσική

Εάν μελετήσει κανείς τα κείμενα αρχαίων πολιτισμών, φιλοσοφικών συστημάτων και θρησκειών όπως αυτών της Αρχαίας Ελλάδας, της Αρχαίας Αιγύπτου, της Βαβυλώνας αλλά και αυτών της Ινδίας και της Κίνας, θα δει κανείς ότι όλα ανεξαιρέτως αναφέρονται στην ύπαρξη επτά επιπέδων στα οποία χωρίζεται ολόκληρη η δημιουργία.
Στον Χριστιανισμό τα επτά αυτά επίπεδα αναφέρονται ως επτά ουρανοί ή επτά σύμπαντα, τα οποία κατοικούνται από όντα όπως οι άγγελοι, ενώ το ανθρώπινο γένος δημιουργήθηκε και βρίσκεται στο πρώτο.Τα επίπεδα (σύμπαντα) περιέχονται το ένα μέσα στο άλλο και τα όντα που βρίσκονται σε υψηλότερο επίπεδο, θεωρώντας ως ανώτερο το έβδομο, έχουν μεγαλύτερη αντίληψη της ύπαρξης και της δημιουργίας, εν σχέσει με αυτά που βρίσκονται στα κατώτερα επίπεδα.

Το ανθρώπινο γένος επειδή βρίσκεται στο πρώτο επίπεδο έχει την λιγότερη δυνατή επίγνωση της δημιουργίας, ενώ όντα ανώτερης τάξης όπως π.χ οι αρχάγγελοι ή άλλα έχουν απείρως ανώτερη.Τα επτά επίπεδα αναφέρονται και στα πανάρχαια κείμενα φιλοσοφίας του Ερμή του Τρισμέγιστου, όπως επίσης και από τον ίδιο τον Πυθαγόρα ο οποίος έχοντας πρόσβαση σε αρχαία κείμενα (αφού υπήρξε αρχιέρεας στην Αίγυπτο), παρουσίασε τη μαθηματική δομή των επιπέδων στο περίφημο σχέδιο του της Μουσικής Αρμονίας των Επτά Ουρανίων Σφαιρών (Συμπάντων).


Η διδασκαλία βέβαια του Πυθαγόρα ήταν μυστική και μόνο οι μυημένοι στη σχολή του στον Κρότωνα της Ιταλίας (Ομακοείον), είχαν πρόσβαση σε αυτήν και ώς εκ τούτου μόνο ψήγματα αυτής έφτασαν ως εμάς. Ο Πυθαγόρας αναφέρει ωστόσο την ύπαρξη δομών που ο ίδιος ονομάζει"σφαιρικούς μηνίσκους", οι οποίοι ενώνουν και δίνουν πρόσβαση στα όντα από το ένα επίπεδο στο άλλο και σύγχρονοι πυθαγόρειοι μελετητές όπως ο Ιπποκράτης Δάκογλου, τις παρομοίωσαν με τις μελανές οπές της σύγχρονης φυσικής. Αξίζει να αναφερθεί ότι ο εν λόγω ερευνητής, απέδειξε τον πρότινος εμπειρικό νόμο του Μπόντε που δίνει τις αναλογίες των αποστάσεων μεταξύ των τροχιών των πλανητών γύρω από τον ήλιο, βάσει των πυθαγόρειων ακολουθιών που στηρίζονται στοναριθμό Φ (χρυσή τομή).

Ακόμα, όπως προκύπτει από το σχέδιο της μουσικής αρμονίας των ουρανίων σφαιρών (συμπάντων), στο σημείο ένωσης δύο από αυτών των εμπεριεχομένων συμπάντων, εμφανίζεται μια γεωμετρική δομή μεταξύ άλλων, η οποία ονομάστηκε από τον Πυθαγόρα, Τετρακτύς.

Μετέπειτα ο Πλάτων, αλλά και ο Αριστοτέλης, έχοντας μελετήσει και οι δύο τα πυθαγόρεια κείμενα, παραδέχονταν και αυτοί την ύπαρξη των επτά επιπέδων και θεωρούσαν ότι κατοικούνταν από διάφορα όντα που οι παλαιοί ονόμαζαν θεούς αλλά και αγγέλους και δαίμονες.


Ο Πλάτων αναλύει πολλά εξ αυτών, στο έργο του "Τίμαιος", ενώ ο Αριστοτέλης ονομάζει τα όντα αυτά υπό την γενική ονομασία Νόες των Σφαιρών. Την ύπαρξη θεών, αγγέλων και δαιμόνων, καλών ή κακών, ανέφεραν οι περισσότεροι των Προσωκρατικών, όπως π.χ. ο Δημόκριτος και ο Θαλής.

Σύμφωνα με την διδασκαλία τους, το ανθρώπινο γένος δημιουργήθηκε στο πρώτο και κατώτερο εκ των επτά επιπέδων, έχοντας εντολή να αυξηθεί σε αριθμό (ανθρώπινη αναπαραγωγή), αλλά και να αυξήσει τις ικανότητες του. Ωστόσο η πορεία αυτή ανετράπη με το γεγονός της "πτώσης" των ανθρώπων, από την "παραδείσια" κατάσταση και χάνοντας το μεγαλύτερο μέρος των δυνάμεων και ικανοτήτων τους.

Το σημαντικότερο ωστόσο ήταν ότι έγιναν θνητοί, ενώ στην προγενέστερη κατάσταση τους ήταν αθάνατοι.Το γεγονός της πτώσης, περιγράφεται και στον Ησίοδο, ο οποίος αναφέρει ότι ενώ στην αρχή υπήρχε το χρυσούν γένος και οι άνθρωποι ήταν αθάνατοι, στη συνέχεια κατέληξαν στο σιδηρούν, όπου έχασαν την αθανασία τους και τις δυνάμεις τους.

Η πτώση από την "παραδείσια" κατάσταση, περιγράφεται και από πλήθος άλλων αρχαίων θρησκειών και φιλοσοφιών. Η επιστροφή των ανθρώπων στην αρχική τους κατάσταση κατά την Δευτέρα Παρουσία είναι υπόσχεση του Χριστιανισμού.

Ας προσπαθήσουμε να περιγράψουμε την ύπαρξη και την δημιουργία των επτά επιπέδων, τά όντα που κατοικούν σε αυτά αλλά και την αθανασία του ανθρωπίνου σώματος, με βάσει τα δεδομένα της σύγχρονης φυσικής.
Τα επτά επίπεδα (σύμπαντα) της Δημιουργίας, που εμπεριέχουν το ένα το άλλο, μπορούν να περιγραφούν ως χώροι περισσοτέρων των τριών γνωστών μας διαστάσεων που μπορούν να περιέχουν και παραπάνω από μία χρονικές διαστάσεις.

Στους χώρους αυτούς μπορούν να υπάρξουν δομές και σχήματα παραπάνω των τριών διαστάσεων, όπως π.χ. ένας υπερκύβος, που είναι ένας κύβος τεσσάρων διαστάσεων. Ο τετραδιάστατος αυτός κύβος, αλλά και οι υπόλοιπες τετραδιάστατες δομές ή σχήματα, δεν μπορούν να γίνουν αντιληπτές από όντα όπως οι άνθρωποι, που αυτή τη στιγμή βρίσκονται και βιώνουν ένα σύμπαν τριών διαστάσεων που έχει μία χρονική διάσταση ως τέταρτη.


Το γεγονός ότι μπορεί να υπάρχουν χώροι που εκτός από παραπάνω από τρεις διαστάσεις έχουν και παραπάνω από μία χρονικές, σημαίνει ότι στους χώρους αυτούς, μία χρονική γραμμή που ορίζει το παρελθόν, το παρόν και το μέλλον, δεν είναι αρκετή για να περιγράψει τις χρονικές στιγμές των γεγονότων στους χώρους αυτούς.

Τα χωροχρονικά αυτά συνεχή μπορούν να έχουν οποιαδήποτε αιτιακή δομή γεγονότων, που σίγουρα θα διαφέρει από αυτήν που αντιλαμβάνονται τα όντα που βρίσκονται στο πρώτο επίπεδο όπως οι άνθρωποι.

Αυτό σημαίνει ότι ο τρόπος που η πληροφορία διαδίδεται από ένα σημείο του χωροχρονικού συνεχούς σε ένα άλλο και ορίζει την αιτιότητα (ο τρόπος που μία αιτία οδηγεί σε ένα αποτέλεσμα), μπορεί να διαφέρει εντελώς από αυτόν που ισχύει στο δικό μας χωροχρονικό συνεχές που περιγράφεται από τον χωρόχρονο Μinkowski ή από τον Λωρεντζιανό χωρόχρονο, όταν ο χωρόχρονος Minkowski καμπυλώνεται παρουσία μάζας και δεν περιγράφεται πλέον απο την Ευκλείδια Γεωμετρία αλλά από την Γεωμετρία Riemann και έτσι η ύλη και ενέργεια μπορεί να προσδώσει διαφορετικών ειδών γεωμετρίες στα διάφορα σύμπαντα.
Φυσικά, δεν γνωρίζουμε επακριβώς, ούτε καν την αιτιακή δομή του δικού μας χωροχρονικού συνεχούς, αφού δεν έχουμε καταφέρει να αποδώσουμε με αυτοσυνεπή μαθηματικό τρόπο, κβαντικά χαρακτηριστικά στον ίδιο τον χωρόχρονο που μας περιβάλλει και να έχουμε μια ενοποιημένη θεωρία κβαντικού πεδίου.


Πολλοί ερευνητές στη προσπάθειά τους αυτή, έχουν προτείνει διάφορα μοντέλα σε κάποια από τα οποία θεωρούν ότι ο χωρόχρονος δεν είναι συνεχής αλλά αποτελείται από στοιχειώδη διακριτά χωροχρονικά τμήματα που μπορούν να έχουν διάφορα σχήματα, όπως χωροχρονικά τμήματα και τα οποία μπορούν να συνδιάζονται αναμεταξύ τους με διάφορους τρόπους, δημιουργώντας έτσι χωροχρονικές περιοχές που έχουν διαφορετική γεωμετρική αλλά και αιτιακή δομή.

Πέραν των διαφορετικών γεωμετριών που μπορούν να έχουν οι χώροι αυτοί, μπορούν οι χωροχρονικές τους διαστάσεις να έχουν κάθε πιθανή τοπολογία (τοπολογική δομή).

Μπορούν να σχηματίζουν κλειστούς χωροχρονικούς βρόγχους, να εκτείνονται στο άπειρο ή να συνδυάζονται αναμεταξύ τους σχηματίζοντας πλήθος δυνατών τοπολογικών δομών.
Ειδική περίπτωση είναι η τοπολογία των χωροχρονικών διαστάσεων να έχουν δομή fractal ή ακόμα σε κάποιους χώρους είναι δυνατόν σε κάθε σημείο τους να είναι συμπτηγμένες άλλες διαστάσεις. Τα μαθηματικά αυτά τοπία είναι άπειρα.


Είναι αντιληπτό ότι στα ανώτερα αυτά χωροχρονικά συνεχή τα όντα που τα κατοικούν έχουν πολλή μεγαλύτερη αντίληψη της ύπαρξης και της δημιουργίας.

Ένα ερώτημα είναι ποιά ακριβώς είναι η φύση της υπόστασης των όντων των κατοικούντων τα επτά σύμπαντα.
Οι διάφορες γραφές ανά τον κόσμο, περιγράφουν όντα, άλλα ασώματα και άλλα έχοντα κάποιου είδους ενεργειακό σώμα.

Η αλήθεια είναι ότι ασώματος, δηλαδή μη έχων κανέναν υλοενεργειακό χωροχρονικό προσδιορισμό (εντοπισμό) είναι μόνο ο Θεός ( Ο ΩΝ), ο οποίος είναι πανταχού παρών και τα πάντα πληρών, η ύπαρξη δηλαδή του Θεού κατά τις γραφές εκτείνεται σε κάθε σημείο και χρόνο των επτά επιπέδων (συμπάντων) και παραπέρα...

Τα υπόλοιπα όντα όπως π.χ οι άγγελοι που θεωρούνται ασώματοι έχουν κάποιου είδους σώμα ή όπως λέγεται η ουσία τους παρουσιάζει μία κάποια πάχυνση.

Για να γίνει κατανοητή η φύση του σώματος και του πνεύματος κατά την σύγχρονη φυσική επιστήμη, βιολογία και πληροφορική, αυτό που ονομάζουμε ψυχή-πνεύμα-νους, θεωρείται ότι είναι το πληροφοριακό πρόγραμμα που συνιστά την ουσία των όντων και είναι κάτι που μοιάζει με το Αριστοτελικό Είδος (Μορφή).


Το πληροφοριακό αυτό πρόγραμμα στην περίπτωση των λεγόμενων βιολογικών όντων έχει ως φορέα έκφρασης το βιολογικό σώμα και περιλαμβάνει ένα σύνολο φυσικοχημικών, ηλεκτρικών και ηλεκτρομαγνητικών διεργασιών.

Η πληροφορία που συνιστά το πρόγραμμα μπορεί να θεωρηθεί κατά πρώτον κλασσική, στη συνέχεια όμως πρέπει να θεωρηθεί και κβαντική.

Η ροή, αποθήκευση και επεξεργασία της πληροφορίας στο ανθρώπινο σώμα σε πρώτο επίπεδο είναι κλασσική, σε ένα όμως βαθύτερο επίπεδο (μικροσκοπικό-κβαντικό επίπεδο) έχει κβαντική φύση. Δεν είναι λίγες οι μελέτες και έρευνες από μεγάλους θεωρητικούς και πειραματικούς φυσικούς, όπως ο sir Roger Penrose, ο Paul Davies και άλλοι οι οποίοι υποστηρίζουν την ροή, αποθήκευση και επεξεργασία κβαντικής πληροφορίας στο ανθρώπινο νευρικό σύστημα (νευρώνες), την κβαντική φύση του εγκεφάλου αλλά και την κβαντική πληροφορία που είναι αποθηκευμένη στο DNA και εκφράζεται στον ανθρώπινο οργανισμό, μέσω της ρύθμισης της γονιδιακής έκφρασης.

Είναι γεγονός ότι πλέον οι επιστήμονες υποστηρίζουν την πιθανότητα να υπάρχουν μορφές ζωής, σε αυτό ή σε κάποιο άλλο ανώτερο επίπεδο ύπαρξης, το πληροφοριακό πρόγραμμα των οποίων δεν εκφράζεται σε κάποιο βιολογικό σώμα αλλά έχει κάποιον άλλο υλοενεργειακό φορέα έκφρασης.

Οι επιστήμονες κάνουν λόγο για μορφές ζωής και νοημοσύνης που βασίζονται στο πλάσμα ή στις ταλαντώσεις ενός ηλεκτρομαγνητικού πεδίου ή ακόμα και σε κάποιο φωτονικό αέριο (αέριο φωτονίων).


Μπορεί δηλαδή να υπάρχουν όντα που ως σώμα έχουν μια ποσότητα αερίου ηλεκτρονίων και ποζιτρονίων, τα οποία αλληλεπιδρούν μεταξύ τους κβαντικά και μπορούν συνεχώς να δημιουργούνται και να καταστρέφονται ανά ζεύγη.
Γενικά οι επιστήμονες, μέσω της επιστήμης των δυναμικών συστημάτων, της θεωρίας της πληροφορίας, της θεωρίας ελέγχου, της κυβερνητικής αλλά και μέσω της μελέτης της κβαντικής φυσικής με στόχο την ανάπτυξη κβαντικών υπολογιστών, κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι το πληροφοριακό περιεχόμενο-πρόγραμμα, που απαιτείται για την ανάπτυξη ζωής και νοημοσύνης είναι δυνατόν να εκφραστεί κλασσικά αλλά και σε κβαντικό επίπεδο σε διάφορους υλοενεργειακούς φορείς.

Ως εκ τούτου, η φύση των διαφόρων όντων που περιγράφονται στις διάφορες γραφές ανά τον κόσμο, μπορεί να προσεγγιστεί με αυτόν τον τρόπο.


Ειδικά μάλιστα μέσω της έννοιας του κβαντικού κενού, που ουσιαστικά υποστηρίζει την ύπαρξη μιας άπειρης κβαντικής φύσεως ενέργειας, η οποία περιβάλλει όλον τον συμπαντικό χώρο και δίνεται απλόχερα από τον Δημιουργό, αυτές οι μορφές όντων μπορούν να τροφοδοτούν το σώμα τους με ύλη και ενέργεια που απαιτείται για τη συντήρηση του σώματός τους, κατά τον ίδιο τρόπο που και τα βιολογικά όντα χρειάζονται υλική τροφή για να συντηρούν και να ανανεώνουν το σώμα τους.
Ακόμα μπορούν να αντλούν ενέργεια από το κβαντικό κενό, να την κατευθύνουν και να την χειραγωγούν για οποιονδήποτε σκοπό.


Την ενέργεια αυτή αλλά και το ίδιο το υλοενεργειακό τους σώμα, μπορούν να την μεταφέρουν από ένα σημείο του χώρου σε ένα άλλο, μέσω χωρικής κίνησης είτε ακαριαία.

Οι τρόποι ακαριαίας μεταφοράς ενέργειας, μπορεί να είναι είτε η κβαντική τηλεμεταφορά, είτε ημεταφορά μέσω στρέβλωσης του χωροχρονικού συνεχούς.


Το φαινόμενο της κβαντικής τηλεμεταφοράς στηρίζεται στη μη τοπικότητα της κβαντικής φυσικής, που θεωρεί ότι η κβαντική πληροφορία ενός κβαντικού συστήματος μεταφέρεται σε ένα άλλο σημείο ακόμα κι αν αυτό είναι χιλιόμετρα μακρυά με ακαριαίο μη τοπικό τρόπο.
Από την άλλη, οι δυνατές χωροχρονικές στρεβλώσεις περιλαμβάνουν την ύπαρξηχωροχρονικών σηράγγων (Einstein-Rosen) που ενώνουν δύο σημεία του χωροχρόνου.
Μάλιστα, στο πλαίσιο ενός κβαντικού χωρόχρονου σε κάθε σημείο του χώρου, δημιουργούνται και καταστρέφονται μικροσκοπικές κβαντικές χωροχρονικές σήραγγες.


Με βάσει τα ανωτέρω μπορούμε να προσεγγίσουμε την δομή των επτά επιπέδων (συμπάντων) της Δημιουργίας, αλλά και την φύση και τις δυνάμεις των όντων που μπορεί να τα κατοικούν.

Όσον αφορά τον άνθρωπο αλλά και τα υπόλοιπα βιολογικά όντα που τον συντροφεύουν, στην μορφή που βρίσκονται τώρα, το βιολογικό τους σώμα είναι θνητό.
Ωστόσο βάσει των αρχαίων γραφών ανά τον κόσμο, το ανθρώπινο σώμα ήταν κάποτε αθάνατο και το ανθρώπινο γένος είχε φοβερές δυνάμεις.


Η επάνοδος του ανθρωπίνου γένους στην προγενέστερη του κατάσταση, κατά την Χριστιανική διδασκαλία θα πραγματοποιηθεί κατά την Δευτέρα Παρουσία ή αλλοιώς κατά την λεγόμενη Συμπαντική Αναγγένηση και Ανακαίνηση του Σύμπαντος Κόσμου.
Αυτό προαπαιτεί την αθανασία της ανθρώπινης ψυχής μετά τον θάνατο και τη φθορά του βιολογικού σώματος και την παραμονή της σε στάση (ύπνο), σε κάποιο συμπαντικό επίπεδο έως ότου πραγματοποιηθεί η ανάσταση του ανθρωπίνου σώματος.
Η ύπαρξη Παραδείσου (χώρος δικαίων) και Κόλασης (χώρος αδίκων και τιμωρία αυτών) περιγράφεται υπό μία μορφή και στην αρχαία Ελλάδα, όπου οι δίκαιοι, γενναίοι και αγαθοί προορίζονταν για τα Ηλύσια Πεδία ενώ οι υπόλοιποι κατοικούσαν στον Άδη.
Η αθανασία της ανθρώπινης ψυχής μπορεί να θεωρηθεί ως μία διαδικασία μεταγραφής του πληροφοριακου περιεχομένου - προγράμματος του ανθρώπου από το ανθρώπινο βιολογικό σώμα σε κάποιο άλλο υλοενεργειακό φορέα.

Είναι γεγονός ότι η πληροφορία (κλασσική ή κβαντική) που περιέχεται και εκφράζεται στο ανθρώπινο σώμα υπάρχει σε ένα πρώτο επίπεδο σε ηλεκτροφυσικοχημική μορφή στο DNA στα ανθρώπινα κύτταρα και στους νευρώνες, όμως σε ένα βαθύτερο επίπεδο υφίσταται και υπάρχει στο ηλεκτρομαγνητικό πεδίο που παράγεται και διέπει το ανθρώπινο βιολογικό σώμα και το οποίο μέσω φαινομένων ανάδρασης καθορίζει τη λειτουργία του σε ηλεκτροφυσικοχημικό επίπεδο.


Η πληροφορία κατά τον θάνατο μεταγράφεται έτσι από το βιολογικό στο ηλεκτρομαγνητικό σώμα (αύρα-ενεργειακό σώμα) και αργότερα μπορεί να πάρει και τη μορφή πλάσματος (αέριο ηλεκτρονίων και ποζιτρονίων). Οι άνθρωποι στην φυσική τους κατάσταση (όχι σε αυτήν που βρίσκονται τώρα) , έχοντας πρόσβαση στο ηλεκτρομαγνητικό (ενεργειακό) τους Σώμα , μπορούν να το μετατρέπουν και να παίρνουν όποια μορφή θέλουν , καθώς και να αντλούν και να χειραγωγούν την ενέργεια που τους περιβάλλει (Ελεύθερη Ενέργεια).


Το ανθρώπινο γένος δημιουργήθηκε με σκοπό να εξουσιάζει το πρώτο επίπεδο της Δημιουργίας, να αυξάνεται σε αριθμό και να κατακυριεύσει το Υλικό Σύμπαν.
Η πορεία αυτή μπορεί να ανακόπηκε προσωρινά ωστόσο ο προορισμός του ανθρώπου είναι η επαναφορά του στη Φωτεινή Πατρίδα του στον Παράδεισο, και η ψυχοσωματική τελείωση του.


Νέα έρευνα αποκάλυψε ότι ο εγκέφαλος λειτουργεί και μετά τον θάνατο – Ο νεκρός καταλαβαίνει ότι πέθανε! (βίντεο)

*Σύμφωνα με νέα έρευνα, οι άνθρωποι που πεθαίνουν γνωρίζουν ότι είναι νεκροί αφότου η καρδιά τους έχει σταματήσει να χτυπάει! Αυτό υποδηλώνει ότι ο εγκέφαλος και η συνείδηση εξακολουθούν για μερικά λεπτά να λειτουργούν, ακόμη και αφότου το σώμα έχει σταματήσει.* *Ο δρ. Sam Parnia, διευθυντής της έρευνας για την κριτική φροντίδα και αναζωογόνηση στην Ιατρική Σχολή Langone του πανεπιστημίου της Νέας Υόρκης, και η ομάδα του, εξέτασαν ανθρώπους που είχαν καρδιακή ανακοπή και στη συνέχεια ανένηψαν με επιτυχία. Η μελέτη τους δημοσιεύθηκε στο τελευταίο τεύχος του επιστημονικού περιοδικού... περισσότερα »


Ο εγκέφαλος δημιουργεί τη συνειδητότητα ή είναι απλά δέκτης της;

Ο εγκέφαλος δημιουργεί τη συνειδητότητα ή είναι απλά δέκτης της;] *Άρθρο του Arjun Walia* *«Θεωρώ τη συνειδητότητα ως κάτι θεμελιώδες. Θεωρώ ότι η ύλη είναι παράγωγο της συνειδητότητας. Δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα χωρίς αυτή. Όλα αυτά για τα οποία μιλάμε, όλα όσα θεωρούμε ότι υπάρχουν, εμπεριέχουν τη συνειδητότητα».* *Τα λόγια αυτά ανήκουν στον θεωρητικό φυσικό Max Planck, πατέρα της κβαντικής θεωρίας, η οποία του χάρισε το βραβείο Νόμπελ Φυσικής το 1918.*

Ταφὴ ἢ Καῦσις τῶν Νεκρῶν;

Ο άνθρωπος δεν είναι σκουπίδι για να καίγεται στην αποτέφρωση, είναι δημιούργημα του Θεού

Σύμφωνα με την είδηση ιδιωτική εταιρία, πήρε τις νόμιμες άδειες και θα λειτουργήσει μέσα στον Οκτώβριο Κέντρο Αποτέφρωσης Νεκρών στην Ριτσώνα της Εύβοιας. Και προστίθεται ότι «θα κάνει «χρυσές δουλειές», ενώ το κόστος αποτέφρωσης υπολογίζεται στα 600 ευρώ»! Όταν τα πάντα προσεγγίζονται από τη κοσμική τους σκοπιά, τότε χάνεται κάθε αξία, που απορρέει από την πίστη και είναι θεμελιακή για τη συγκρότηση και τη συγκράτηση σε στέρεες παραδοσιακές βάσεις της ελληνικής κοινωνίας, καθώς και κάθε αξιοπρέπεια ακόμη και απέναντι στους νεκρούς. Είναι...περισσότερα »The Secret Real Truth

Ἡ καύση τῶν νεκρῶν εἶναι τὸ κορυφαῖο σύμβολο τοῦ μηδενισμοῦ. Ἡ Ἐκκλησία δὲν μπορεῖ νὰ προδώσει τὴν ἐμειρία καὶ τὴν πίστη της, δὲν μπορεῖ νὰ κάψει τὰ σπλάχνα καὶ νὰ ἀρνηθεῖ τὸν ἑαυτό της!

Ἀποσπάσματα ἀπὸ τὰ πρακτικὰ ἡμερίδος μὲ θέμα «Ἡ καύση τῶν νεκρῶν», τῆς Ἱερᾶς Συνόδου τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος - Συνοδικὴ ἐπιτροπὴ δογματικῶν καὶ νομοκανονικῶν ζητημάτων. Πραγματοποιήθηκε στὸ ξενοδοχεῖο Divani - Caravel, Τετάρτη 3 Μαρτίου 1999 - Ἀθήνα. Ἡ Ἐκκλησία πρέπει νὰ μείνει ἀνεπηρέαστη ἀπὸ τὸ κοσμικὸ πνεῦμα καὶ νὰ ἐξακολουθῆ νὰ κηδεύη καὶ νὰ ἐνταφιάζει τὰ σώματα, τὰ ὁποῖα μπορεῖ νὰ εἶναι καὶ λείψανα, καὶ τὰ ὁποία θὰ κοιμοῦνται ἀναμένοντας τὴν ἀνάστασή τους καὶ ὅταν γίνεται ἐκταφὴ νὰ μπορῆ νὰ διαπιστώνεται ἡ ἁγιότητα τοῦ κεκοιμημένου. Διότι ἡ ἀφθαρσία καὶ ἡ θαυματουργία τῶν λ...περισσότερα »
ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ
Πρὸς τὸ Χριστεπώνυμον Πλήρωμα τῆς Ἐκκλησίας μας

Ὁ Σεβασμὸς πρὸς τὴν ἱερότητα τοῦ Σώματος
καὶ ἡ δῆθεν ἀξιοπρέπεια τῆς ἀποτεφρώσεως
Tὸ σῶμα «σπείρεται (θάπτεται, ὅπως ὁ σπόρος, εἰς τὴν
γῆν) ἐν φθορᾷ (φθαρτόν), ἐγείρεται (θὰ ἀναστηθῇ) ἐν
ἀφθαρσίᾳ· σπείρεται (θάπτεται) ἐν ἀτιμίᾳ (ἄδοξον), ἐγεί-
ρεται ἐν δόξῃ· σπείρεται (θάπτεται) ἐν ἀσθενείᾳ (ἀνίσχυ-
ρον), ἐγείρεται ἐν δυνάμει (δυνατόν)· σπείρεται σῶμα
ψυχικὸν (ζωοποιούμενον / ἐμψυχούμενον ἀπὸ ζωϊκὴν φυ-
σικὴν δύναμιν), ἐγείρεται σῶμα πνευματικὸν (ζωοποι-
ούμενον ἀπὸ τὸ Ἅγιον Πνεῦμα)...».
(Α’ Κορινθ. ιε’ 42-45)
Ἀγαπητοὶ ἐν Φριστῷ Ἀδελφοὶ καὶ Συλλειτουργοί·
Σέκνα ἐν Κυρίῳ ἀγαπητὰ καὶ εὐλογημένα·
Μετὰ τὴν πρὸ μηνὸς Ἐνημερωτικὴ καὶ Παραινετικὴ Ἐγκύκλιό μας
(12/25.1.2016) περὶ «Τοῦ νέου “Συμφώνου Συμβίωσης” ἀνεξαρτήτως
φύλου», τὸ ὁποῖον ὡδήγησε τὸ Ἑλληνικὸν Κοινοβούλιον εἰς πλήρη
ρῆξιν πλέον μὲ τὸν Εὐαγγελικὸν Νόμον καὶ τὰ Εὐλογημένα Ἤθη τῆς
Ἑλληνορθοδόξου Παραδόσεώς μας, ἕνα νέον σύμπτωμα τῆς ρήξεως
αὐτῆς ἀπασχολεῖ τὴν κοινὴν γνώμην τῆς Πατρίδος μας.
Πρόκειται διὰ τὴν Καῦσιν ἢ Ἀποτέφρωσιν τῶν Νεκρῶν, ἡ ὁποία
ἀποτελεῖ τὴν μεγαλυτέραν παραφροσύνην καὶ τὴν χειρίστην ἀνευ-
λάβειαν πρὸς τοὺς νεκρούς, πραγματικὴν βεβήλωσιν καὶ ἱεροσυ-
λίαν τοῦ Ἀνθρωπίνου Σώματος.
Σὸ Σῶμα τοῦ Ἀνθρώπου, ἡνωμένον μὲ τὴν ἀθάνατον ψυχήν, ἔχει
πλασθῆ κατ᾿ εἰκόνα καὶ καθ᾿ ὁμοίωσιν Θεοῦ· μὲ τὸ Ἱερὸν Βάπτισμα
ἔχει καταστῆ Μέλος τίμιον τοῦ Σώματος τοῦ Σωτῆρος μας Φριστοῦ· μὲ
τὸ Ἱερὸν Φρῖσμα ἔχει γίνει Ναὸς τοῦ Ἁγίου Πνεύματος· καὶ μὲ τὴν
κοινωνίαν τῶν Ἀχράντων Μυστηρίων ἀποτελεῖ Σκήνωμα τῆς Ἁγίας
Σριάδος.
Πανάρχαιος «Νόμος Πανελλήνων», Νόμος «Πάτριος», Νόμος Θεϊκός,
σταθερὸς καὶ ἀμετακίνητος, ὁ Ὁποῖος ἐξετόπισε τὸ περιστασιακὸν καὶ
βραχυπρόθεσμον, ἐποχικῶς καὶ τοπικῶς, προχριστιανικὸν βάρβαρον
ἔθος τῆς καύσεως τῶν νεκρῶν, εἶναι ὁ σεβασμὸς καὶ ἡ τιμὴ τῆς
ἀνεπάφου σοροῦ, αἱ πενθικαὶ ἐκδηλώσεις, τὰ ταφικὰ ἔθιμα, αἱ προ-
τάφιοι, ἐν-τάφιοι καὶ μετα-τάφιοι προσευχαὶ καὶ Ἀκολουθίαι, ἡ ἐκφορὰ
τοῦ νεκροῦ εἰς τὸ μνῆμα καὶ ὁ ἐνταφιασμὸς αὐτοῦ, δηλαδὴ ἡ
κατάθεσις ὑπὸ τὴν γῆν καὶ «εἰς τὴν γῆν, ἐξ ἧς ἐλήφθης, ὅτι γῆ εἶ καὶ
εἰς γῆν ἀπελεύσῃ» (Γενέσ. γ’ 19).
Οἱ πρὸ Φριστοῦ καὶ μετὰ Φριστὸν Ἕλληνες ἦσαν σταθερῶς ὑπὲρ τοῦ
ἐνταφιασμοῦ καὶ ὑπὲρ τῆς φροντίδος διὰ τὰ ὀστᾶ τῶν κεκοιμημένων,
τὰ ὁποῖα ἐφυλάσσοντο μετὰ τῆς ἀπαραιτήτου προσοχῆς, τοῦ
φιλανθρώπου σεβασμοῦ καὶ τοῦ προσήκοντος ἐνδιαφέροντος, τοῦτο δὲ
παρελάβομεν καὶ ἐφαρμόζομεν μέχρι καὶ σήμερον ὡς ἰσχυροτάτην
Παρακαταθήκην, μὲ μίαν ἐπὶ πλέον –ἐκτὸς τῆς ἐθιμικῆς–
ἀδιάσειστον δογματικὴν βάσιν, ἡ ὁποία συνιστᾶ Ὁμολογίαν
Πίστεως, ὅτι «Προσδοκῶμεν Ἀνάστασιν Νεκρῶν καὶ Ζωὴν τοῦ
Μέλλοντος Αἰῶνος».
Ὁ Νέος Ἀδὰμ καὶ ἡ Νέα Εὔα, ὁ ἐνανθρωπήσας Θεός μας, ὁ Κύριός
μας Ἰησοῦς Φριστὸς καὶ ἡ Παναγία Μητέρα Αὐτοῦ, Κυρία Θεοτόκος, οἱ
Γεννήτορες Αὐτοὶ τοῦ Νέου Γένους τῶν Φριστιανῶν, ἀπέθανον καὶ
ἐτάφησαν, ἐδέχθησαν πρὸ τοῦ ἐνταφιασμοῦ ὅλας τὰς παραδοσιακὰς
τιμάς, τὰ δὲ πανίερα αὐτῶν ΢ώματα ἔγιναν σεβαστὰ ἀκόμη καὶ ἀπὸ
τοὺς νόμους τῆς φύσεως καὶ ἐν τέλει ἀνεστήθησαν καὶ ἀνελήφθησαν
εἰς τοὺς Οὐρανούς.
Σὰ δύο ἀνεκτίμητα θησαυροφυλάκια, ὄχι μόνον τῆς Ἐκκλησιαστικῆς
Παραδόσεώς μας, ἀλλὰ καὶ τοῦ Ἑλληνορθόδοξου Πολιτισμοῦ μας,
δηλαδὴ ἡ θεόπνευστος ῾Τμνογραφία τοῦ Ὄρθρου τοῦ Μεγάλου
΢αββάτου –διὰ τὴν Σαφὴν τοῦ Κυρίου μας, ὡς καὶ τοῦ Δεκαπενταυ-
γούστου –διὰ τὴν Κοίμησιν καὶ Σαφὴν τῆς Κυρίας ἡμῶν Θεοτόκου,
ἔχουν ἐντυπώσει μὲ ἀνεξίτηλα γράμματα εἰς τὰς καρδίας τῶν
Πανελλήνων τὴν Δογματικὴν Διδασκαλίαν τῆς Ἁγίας Πίστεώς μας
διὰ τὸ Μέγα Μυστήριον τοῦ Θανάτου καὶ τὴν ἰσότιμον στάσιν
ἔναντι τῆς Χυχῆς καὶ τοῦ Σώματος.
* * *
Σέκνα ἐν Κυρίῳ πεφιλημένα·
Ἀποτελεῖ μεγίστην πρόκλησιν ἡ ἠθελημένη καθ᾿ οἱονδήποτε τρόπον
ἀλλοίωσις, κάκωσις καὶ καταστροφή, πολλῷ μᾶλλον ἡ καῦσις καὶ
ἀποτέφρωσις τῶν νεκρῶν σωμάτων, ὅταν μάλιστα ἀναλογισθῶμεν,
ὅτι τὰ σώματα αὐτὰ –ὅπως μᾶς βεβαιώνουν τὰ Μαρτυρολόγια, τὰ
΢υναξάρια καὶ τὰ σχετικὰ Ἐγκώμια τῶν Ἁγίων Πατέρων τῆς
Ἐκκλησίας μας, ἔγιναν σεβαστὰ ἀκόμη καὶ ὑπὸ τῶν σπαρακτικῶν
θηρίων, τῆς ἀδηφάγου θαλάσσης καὶ τῶν φλογῶν τοῦ πυρός, τὰ ὁποῖα
ὑπεχώρουν ἐνώπιον τῶν σκηνωμάτων αὐτῶν τῆς Θείας Φάριτος!...
Ἆρά γε, ποῖος ᾿Ορθόδοξος Φριστιανὸς εἶναι δυνατὸν νὰ λησμονήσῃ
τὴν θείαν ἐπιταγήν, ὅτι ὁ ἄνθρωπος, ὁ ὁποῖος ἔχει πλασθῆ ἐκ τοῦ χοὸς
καὶ ἔχει δεχθῆ τὸ θεῖον Ἐμφύσημα, πρέπει νὰ ἐπανέλθη εἰς τὴν γῆν;
Ποῖος θὰ παραβλέψῃ τὸν θεῖον Νόμον, ὅτι, ὅταν ὁ ἄνθρωπος
ἀποθάνῃ, «ἐπιστρέψῃ ὁ χοῦς ἐπὶ τὴν γῆν, ὡς ἦν (ὡς ἦτο πρὸ τῆς
δημιουργίας του), καὶ τὸ πνεῦμα ἐπιστρέψῃ πρὸς τὸν Θεόν, ὃς ἔδωκεν
αὐτό»;... Καὶ ὅτι «τὰ πάντα ἐγένετο ἀπὸ τοῦ χοός, καὶ τὰ πάντα
ἐπιστρέψει εἰς τὸν χοῦν»;... (Ἐκκλησ. ιβ’ 7· γ’ 20).
Καὶ ποῖος θὰ λησμονήσῃ τὴν Πατερικὴν Διδαχήν, ὅτι ἐφαρμοζομένου
τοῦ κοινοῦ τῆς φύσεως νόμου, πρέπει «τὸν ἀπελθόντα τῇ γῇ
κρύπτεσθαι, καὶ ταφῇ παραδίδοσθαι, καὶ τοῖς κόλποις τῆς πάντων
μητρὸς περιστέλλεσθαι γῆς»;... (῾Ι.Φρυσοστόμου, ΜPG τ.50, στλ. 531).
Καὶ πῶς μάλιστα θὰ ὑπῆρχεν ἡ περίπτωσις νὰ ἀγνοηθῆ ὑπὸ τῶν
Εὐσεβῶν τὸ Μέγα Ὅραμα τῶν ξηρῶν σφόδρα ὀστῶν, τὸ ὁποῖον εἶδεν
ὁ Ἅγιος Προφήτης Ἰεζεκιήλ;... (Ἰεζ. λζ’ 1-14). Σὰ ὀστᾶ, τὰ ὁποῖα, μὲ τὸ
θεῖον Ἐμφύσημα, συνηρθρώθησαν, ἀπέκτησαν νεῦρα, σάρκας καὶ
ἀνεζωογονήθησαν· ἀνοίγονται τὰ μνήματα καὶ οἱ τάφοι, ἐξάγονται ἐκ
τῶν μνημάτων καὶ τῶν τάφων· τὰ ὀστᾶ ἀπέκτησαν ἀνθρωπίνην
ὀντότητα καὶ προσωπικότητα καὶ διὰ τῆς τοιαύτης θαυμασίας
ἐπεξεργασίας καὶ ἀνασυστάσεως αὐτῶν ἐξαίρεται ἡ καθολικὴ
ἀνάστασις τῶν νεκρῶν εἰς τὰ Ἔσχατα.
Τὸ συγκλονιστικὸν τοῦτο Ὅραμα, τιθέμενον ὡς Ἀνάγνωσμα τῆς
Ἐκκλησίας μας εἰς τὸν Ὄρθρον τοῦ Μεγάλου Σαββάτου καὶ εὐθὺς
μετὰ τὴν «Σαφὴν» τοῦ Κυρίου μας εἰς τὴν Ἁγίαν Σράπεζαν (Ἐπιτάφιος,
«Ὅτε κατῆλθες», «Σαῖς Μυροφόροις γυναιξίν», «῾Ο εὐσχήμων Ἰω-
σήφ»...), μαρτυρεῖ πασιφανῶς, ὅτι ὁ Θεὸς δὲν θέλει τὴν ἑκουσίαν
ἀποσάρκωσιν τῶν ὀστῶν καὶ ἐν τέλει τὴν ἀποτέφρωσιν αὐτῶν,
διότι τὸ σῶμα καὶ τὰ ὀστᾶ εἶναι ἔργα τῶν Φειρῶν Αὐτοῦ πανθαύμαστα
καὶ πανσέβαστα.
* * *
Πατέρες, Ποιμένες, Ἀδελφοὶ καὶ Σέκνα ἐν Κυρίῳ·
Ἐπανερχόμεθα εἰς τὴν ἐπισήμανσίν μας, ὅτι ὁ σταδιακὸς ἀποχρι-
στιανισμὸς τῆς εὐλογημένης Πατρίδος μας εἶναι πλέον καὶ ὁρατὸς καὶ
ὀδυνηρὰ ψηλαφητός, ἡ δὲ ἱερόσυλος αὐτὴ διαδικασία θὰ συνεχισθῆ
καὶ θὰ ἀποκορυφωθῆ, ἕως ὅτου φανερωθῆ ὁ Ἄνομος.
῾Τπάρχει ἰσχυρὰ τάσις, ἀλλὰ καὶ γνωστὴ στράτευσις, λόγῳ τῆς
ἐκκοσμικεύσεως καὶ τῆς ἐπιδράσεως ξένων –ἰδίως Δυτικῶν– προτύ-
πων, νὰ ἀποϊεροποιοῦνται καὶ τελικὰ νὰ ἐξοβελίζωνται ἀπὸ τὴν κοι-
νωνικὴν ζωήν, τὴν ζωὴν τοῦ Λαοῦ μας, αὐτὸ τοῦτο τὸ Μυστήριον τῆς
Ζωῆς, τὸ Μυστήριον τῆς Ἀγάπης, τὰ Ἱερὰ Μυστήρια τῆς Ἐκκλησίας
μας καὶ αἱ Μυστηριακαὶ Πράξεις, τώρα δὲ καὶ ὅ,τι ἀφορᾶ τὸ Μυ-
στήριον τοῦ Θανάτου: αἱ καθιερωμέναι προετοιμασίαι, ὁ σεβασμὸς
τοῦ νεκροῦ, ἡ ἱεροτελεστία, ἡ ταφή, τὸ μνῆμα, τὰ Κοιμητήρια.
Πρὸς καλυτέραν κατανόησιν τοῦ τὶ σημαίνει ἀποτέφρωσις καί, ὅτι ἡ
γλῶσσα καὶ οἱ χαρακτηρισμοί, τοὺς ὁποίους χρησιμοποιοῦμεν δὲν
εἶναι ὑπερβολικοί, ἀλλὰ ἀντιστοιχοῦν εἰς τὴν βαρύτητα τοῦ ὅλου
ζητήματος, θὰ πρέπει νὰ ἔχετε ὑπ᾿ ὄψιν ΢ας, ὅτι ἡ σχετικὴ διαδικασία
τῆς κατ᾿ εὐφημισμὸν ἀποτεφρώσεως περιλαμβάνει ἐν πρώτοις τὴν
καῦσιν τῆς σοροῦ (τῶν μαλακῶν μερῶν) ἐντὸς κλιβάνου καὶ ἐν
συνεχείᾳ τὸν θρυμματισμὸν τῶν ὀστῶν καὶ τὴν κονιορτοποίησιν
αὐτῶν ἐντὸς ἠλεκτρικοῦ θραυστῆρος.
Ὀρθότατα ἐχαρακτηρίσθη ἡ μέθοδος αὐτὴ ὡς διαδικασία ἀνακυκλώ-
σεως ἀπορριμάτων, κατὰ τὴν ὁποίαν τὸ νεκρὸν σῶμα, ὁ Ναὸς τοῦ
Θεοῦ, θεωρεῖται ὡς στερεὸν ἀπόβλητον....
Ἡ λεγομένη αὐτὴ ἀποτέφρωσις καὶ ἡ προσπάθεια νὰ υἱοθετηθῆ ἀπὸ
τὴν Πατρίδα μας καὶ νὰ νομιμοποιηθῆ εἶχε ἀρχίσει πρὸ ἑκατὸν
περίπου ἐτῶν (1912 κ. ἑ.)· τὸ 1946 ἱδρύεται ὁ πρῶτος ΢ύλλογος ὑπὲρ τῆς
Ἀποτεφρώσεως, ἀπὸ μέλη τοῦ Ἰατρικοῦ ΢υλλόγου Ἀθηνῶν· ἀπὸ τοῦ
1986 ἐμφανίζεται ἡ Κίνησις «΢ύνδεσμος Υίλων τῆς Ἀποτέφρωσης», μὲ
ἰσχυρὰν συμβολὴν εἰς τὴν προώθησιν τῆς ἰδέας αὐτῆς· συγχρόνως
ἱδρύεται ὁ «Πανελλήνιος ΢ύλλογος ῾Τποστηρικτῶν τῆς Ἀποτέφρωσης
Νεκρῶν»· τὸ 1989 ἱδρύεται τὸ ΢ωματεῖον «᾿Οδύσσεια» μὲ παρεμφερεῖς
σκοποὺς καὶ μεγάλην δραστηριότητα· τὸ 2001 συστήνεται μία Ἑταιρεία
Μὴ Κερδοσκοπικὴ μὲ τίτλον «Ἐπιτροπὴ γιὰ τὸ Δικαίωμα τῆς Ἀποτέ-
φρωσης τῶν Νεκρῶν στὴν Ἑλλάδα», ἡ δὲ Ἐπιτροπὴ εἶναι Μέλος τῆς
«Παγκόσμιας ᾿Οργάνωσης Ἀποτέφρωσης» (I.C.F.)· τὸ 1997 εἶχε συστα-
θῆ ἡ «Ἑλληνικὴ Κοινωνία Ἀποτέφρωσης», πρὸς δημιουργίαν τοῦ
σχετικοῦ νομοθετικοῦ πλαισίου, αἱ προσπάθειαι τῆς ὁποίας ὡδήγησαν
τελικῶς εἰς τὸν Νόμον 3348/15.3.2006: τὸ Ἄρθρον 35 τοῦ Νόμου αὐτοῦ
ἀποτελεῖ τὸ πρῶτον βῆμα καὶ τὴν ἀρχὴν τῶν νομοθετικῶν ρυθμίσεων,
διὰ τὸ δικαίωμα τῆς ἀποτεφρώσεως εἰς τὴν Πατρίδα μας· ὁ Νόμος
4277/2014 ὡλοκλήρωσε τὴν προσπάθειαν τῶν ὀπαδῶν τῆς ἀποτε-
φρώσεως καὶ ἔλυσε τὰ χέρια τῶν Δημοτικῶν Ἀρχῶν, διὰ τὴν ἵδρυσιν
«Κέντρων Ἀποτεφρώσεως Νεκρῶν» (Κ.Α.Ν.) ἐκτὸς τοῦ χώρου τῶν
Κοιμητηρίων· εἰς τὸ Σχέδιον Νόμου, μὲ τίτλον: «Μέτρα γιὰ τὴν
ἐπιτάχυνση τοῦ κυβερνητικοῦ ἔργου καὶ ἄλλες διατάξεις»,
περιελαμβάνετο ἡ ῾Υπουργικὴ Τροπολογία ὑπ᾿ ἀριθμ. 226/38, τῆς
16.2.2016: «Ρυθμίσεις θεμάτων μονάδων ἀποτέφρωσης ὀστῶν νεκρῶν
καὶ διαχείρισης τῆς τέφρας», ἡ ὁποία «ἀποσκοπεῖ στὴν διαμόρφωση
ἑνὸς ἑνιαίου καὶ σταθεροῦ νομοθετικοῦ πλαισίου», διὰ «τὴν ἵδρυση καὶ
λειτουργία ΚΑΝ», μὲ τὴν ρητὴν διαβεβαίωσιν, ὅτι «ἡ λειτουργία τῶν
ΚΑΝ θὰ συμβάλλει στὴν οἰκονομικὴ ἐνίσχυση τῶν Δήμων», ἐφ᾿
ὅσον «ἐκτιμᾶται ὅτι οἱ 1.000 ἀποτεφρώσεις θὰ ἀποφέρουν κέρδη
τῆς τάξης τῶν 15.000 εὐρώ»(!...)· ἀπομένει πλέον καὶ ἡ ἰδιωτικοποίησις
–καὶ ἐπιχειρηματοποίησις/ἐμπορευματοποίησις τοῦ ὅλου αὐτοῦ
μακαβρίου ζητήματος...
* * *
Πατέρες καὶ Ἀδελφοί·
Ἡ Διδασκαλία τῆς Ἁγίας Γραφῆς, ἡ Παράδοσις τῶν Ἁγίων Πατέρων
τῆς Ἐκκλησίας μας καὶ ὁ λαμπρὸς Πολιτισμός μας μαρτυροῦν
ἀδιαμφισβητήτως, ὅτι τὸ ζήτημα τῆς Καύσεως τῶν Νεκρῶν δὲν εἶναι
παρονυχίς, ἀλλὰ μαζὶ μὲ τόσας ἄλλας Καινοτομίας, νομοθετημένας ἢ
μή, ἔχουν δημιουργήσει ἕνα ὀγκόλιθον, ὁ ὁποῖος ἀπειλεῖ νὰ κατα-
πλακώσῃ τὰ Ἱερὰ καὶ τὰ Ὅσια τῆς Πατρίδος μας καὶ νὰ ἀφανίσῃ
Θέσμια Αἰώνια, Βωμοὺς καὶ Ἑστίας, ὑπὲρ τῶν Ὁποίων ἔχουν χυθῆ
ποταμοὶ αἱμάτων.
Ἡ Ἁγία Ἐκκλησία μας δὲν πρέπει νὰ παύσῃ βαδίζουσα τὴν Ὁδὸν τῆς
Ὀρθοδόξου Μαρτυρίας καὶ τοῦ Μαρτυρίου Αὐτῆς... Δὲν πρέπει νὰ
ἐκτραπῇ τῆς Πατερικῆς Γραμμῆς Πλεύσεως Αὐτῆς, τοῦ καινοῦ ΢ταυ-
ροαναστασίμου Σρόπου Ζωῆς, τὸν Ὁποῖον προτείνει εἰς τὸν κόσμον,
καὶ τὸν Ὁποῖον ἔχει πλῆρες δικαίωμα νὰ παρουσιάζῃ, ὑπερασπίζῃ καὶ
ὑποστηρίζῃ, Φάριτι Θεοῦ.
Οὐδένα ἐξαναγκάζει, οὐδένα καταπιέζει νὰ ἀποδεχθῇ τὴν Ἀλήθειαν
Αὐτῆς... Ἕκαστος ἀναλαμβάνει τὰς εὐθύνας του... Καὶ ὁποιοσδήποτε
ἐπιθυμεῖ νὰ εἶναι πιστὸν καὶ συνειδητὸν Μέλος τοῦ Σώματος τοῦ
΢ωτῆρος μας Φριστοῦ, ὀφείλει νὰ γνωρίζῃ κάλλιστα, ὅτι ἡ λεγομένη
Ἀποτέφρωσις ἢ Καῦσις τοῦ Νεκροῦ, ὅταν ἔχη ζητηθῆ ἠθελημένως καὶ
ἐλευθέρως, στερεῖ εἰς αὐτὸν τῶν Μεγάλων Εὐλογιῶν τῆς Ἐκκλη-
σίας, ἤτοι τῆς ᾿Ορθοδόξου Ἐξοδίου Ἀκολουθίας, τῆς Σαφῆς, ὡς καὶ
τῶν Ἐπιμνημοσύνων Δεήσεων, ἰδιαιτέρως μάλιστα εἰς τὰς Θείας
Λειτουργίας.
Εἴθε νὰ μὴ παρασυρθῇ κανεὶς εὐσεβὴς ἀπὸ τοὺς Νόμους τῆς
Ἀποστασίας καὶ τὸ πνεῦμα τῆς πλάνης τοῦ κόσμου τούτου, ἀλλ᾿
ἅπαντες μαζί, ἡνωμένοι μὲ τὴν ῾Οδόν, τὴν Ἀλήθειαν καὶ τὴν Ζωήν,
τὸν ΢ωτῆρα μας Φριστόν· ἡνωμένοι μὲ τὴν Μητέρα τοῦ Υωτὸς καὶ τῆς
Ζωῆς, τὴν ῾Τπερευλογημένην Θεοτόκον· ὡς καὶ μὲ ὅλους τοὺς Τἱοὺς
τοῦ Υωτὸς καὶ τῆς Ἡμέρας, τοὺς Ἐνδόξους Ἁγίους τῆς Ἐκκλησίας μας,
νὰ ζῶμεν ἐν τῷ Υωτὶ τοῦ Πατρός, καὶ τοῦ Τἱοῦ καὶ τοῦ Ἁγίου
Πνεύματος, νῦν καὶ ἀεί, καὶ εἰς τοὺς αἰῶνας τῶν αἰώνων. Ἀμήν!
Μετὰ πατρικῶν εὐχῶν καὶ εὐλογιῶν
Η ΙΕΡΑ ΣΥΝΟΔΟΣ...Ἀριθμός Πρωτ. 2322... Ἐν Ἀθήναις, 19 - 02 / 03 – 03 - 2016
Ὁ Ἀρχιεπίσκοπος
† Ὁ Ἀθηνῶν ΚΑΛΛΙΝΙΚΟΣ
Τὰ Μέλη