Video streaming by Ustream ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ (ομιλίες) ΠΑΤΕΡΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΠΡΩΤΟΠΡΕΣΒΥΡΟΣ - ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΣ... http://apokalipsistora.blogspot.gr/2011/12/blog-post_21.html ...{κάνοντας κλικ στο σύνδεσμο ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΒΡΕΙΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΤΕ ΤΙΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΟΜΙΛΙΕΣ...

< ΟΛΑ, ΤΑ ΠΕΡΙ ΤΟΥ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ ΚΑΤΑ ΤΑΣ ΓΡΑΦΑΣ >

Παρασκευή, 7 Ιουλίου 2017

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ (ομιλίες)


Ποιές και πότε οι δυο πασχαλιές και η παγκόσμια εξαπάτηση

Γιατί δέν έγινε ακόμη ο 3ος Παγκόσμιος Πόλεμος..;
Κατά τήν Παράδοση τί είναι τελικά οί δύο Πασχαλιές..;
Καί γιατί από τό 1985 κάποιοι βλέπουν τόν Αντίχριστο..;
Διαψεύστηκαν οί ψευδόχριστοι καί οί ψευδοπροφήτες...;
**************************************************
τήν γλώσσα τής διπλωματίας, ή τής πίστεως, Αγαπά ο Χριστός...;


**************************************************
ΑΠΟΣΤΑΣΙΑ - ΜΕΤΑΜΟΙΑ  &  ΤΡΟΠΟΣ  ΤΗΣ  ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ

***************************************************
H Ορθόδοξη Αντιμετώπιση τών λογισμών... 
Προλαμβάνει τά Ψυχολογικά Προβλήματα...
****************************************************
Β΄ομιλία.Αντιμετώπιση τού Καταθλιπτικού προβλήματος ...
Κατά τήν Ορθόδοξη Αναλυτική Ψυχοθεραπεία....


*****************************************************
Α΄ομιλία...
Λογισμοί, Έμμονες ιδέες, Κατάθλιψη...
Κατά τήν Ορθόδοξη Αναλυτική Ψυχοθεραπεία....


****************************************************
ΟΤΙ ΠΟΛΟΙ ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΠΩΣ ΕΞΟΜΟΛΟΓΟΥΝΤΑΙ...
ΠΑΡΑ ΤΑΥΤΑ ΟΥΔΕΠΟΤΕ ΕΚΑΘΑΡΙΣΘΗΚΑΝ.!
ΑΡΑ ΤΙΘΕΤΑΙ Η ΕΡΩΤΗΣΙΣ, ΤΙΣ Ο ΕΞΟΜΟΛΟΓΟΣ ΣΟΥ...
ΠΟΤΕ ΠΩΣ ΚΑΙ ΠΟΥ ; Η ΕΞΟΜΟΛΟΓΟΓΗΣΙΣ ΣΟΥ...  

****************************************************
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ - ΔΙΕΥΚΡΙΝΗΣΗ : 
Μέ τήν Χάρη τής Παναγίας έγινε τήν Κυριακή τό Βράδυ η 2η αγρυπνία στό Βοτανικό... Αλλά γιά νά έχουμε καλή συνέχεια θά πρέπει οί υπεύθυνοι νά κατανοήσουν τόν λόγο τής εμπλοκής μου εκεί καί θά πρέπει νά τόν ακολουθήσουν άν θέλουν νά ασχοληθώ μαζί τους... Πρωτίστως δέν εξυπηρετώ καμιά πολιτική σκοπιμότητα καί πολιτικά πρόσωπα καί η παρουσία μου στό Βοτανικό έχει διπλή σημασία... 
1) ότι η Εκκλησία είναι κοντά στόν λαό όταν αυτός έχει πίστη καί ευσέβεια... 
2) ότι είμαστε κατά τής Ισλαμοποίησης τής χώρας μας καί κατά τού λαθρομεταναστευτικού νομοσχεδίου, τό οποίο τό θεωρούμε αντισυνταγματικό...


οί παρεβρισκόμενοι στίς ακολουθίες άπαντες θά υπογράφουν κατά τής Ισλαμοποίησης τής Πατρίδας καί κατά τού λαθρομεταναστευτικο νομοσχεδίου... Καλούμε τούς Έλληνες νά δώσουν τό παρών... διότι άν δέν συμμετέχουν σέ αυτό οί κάτοικοι τού Βοτανικού...; εγώ δέν θά έχει νόημα νά συνεχίσω νά είμαι εκαι.... 
*************************************************************************


Η συναγωγή του σατανά - Η Αποστασία τής Εκκλησίας


ΑΝΑΓΚΗ ΘΑΥΜΑΤΟΣ ΩΣ ΜΟΝΗ ΘΕΡΑΠΕΙΑ
ΤΩΝ  ΓΡΑΙΚΥΛΩΝ  ΣΧΙΣΜΑΤΟΑΙΡΕΤΙΚΩΝ...


ΑΝΑΓΚΗ ΑΠΟΤΕΙΧΙΧΙΣ ΤΩΡΑ...


Πάτερ Ιωάννης: ομιλία:
Προς Ακατήχητους ραγιάδες επιστολής το ανάγνωσμα


τά τάλαντα τών χαρισματούχων
καί η αχαριστία τού ατάλαντου 

Επιστροφή στόν Χριστό μέ μετάνοια καί εξομολόγηση...


ομιλία: Αντιαιρετική......
ΙΕΡΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΚΑΙ ΝΕΟΡΘΟΔΟΞΟΙ



ΣΑΤΑΝΙΣΜΟΣ   ΚΑΙ ΡΟΚ ΜΟΥΣΙΚΗ...  ΣΤΗΝ ΝΕΑ  ΕΛΙΤ  ΤΩΝ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΩΝ...


ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ  ΠΑΡΑΛΥΣΙΑ...  ΚΑΙ Η ΚΡΙΣΗ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΜΟΝΑΔΙΚΗ  ΛΥΣΗ...   ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΤΗΣ ΥΠΟΜΟΝΗΣ..


ΤΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ - ΤΑ ΦΙΔΙΑ... Ο ΛΑΟΣ - Η ΑΝΑΣΤΑΣΗ...



Πάτερ Ιωάννης ομιλία:Α΄
Η ΔΟΜΗ ΚAΙ Η ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙΑ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΨΥΧΟΘΕΡΑΠΕΙΑ


Πάτερ Ιωάννης ομιλία:B΄  
Η ΔΟΜΗ ΚAΙ Η ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙΑ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΨΥΧΟΘΕΡΑΠΕΙΑ


Η ΕΞΑΠΑΤΗΣΗ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ
ΑΠΟ ΤΗΝ ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ 


όταν τά γουρούνια τού Σατανισμού καί τής Μασονίας έχουν τόν λόγο, 
o παραλογισμός γίνετε κανόνας συμπεριφοράς καί κουλτούρα...!


Θεμέλιο τής πραγματικής πνευματικής Ζωής κατά τήν μυστική θεολογία τών πατέρων, είναι η ταπείνωση καί η παράδοση (η ακρίβεια τής πίστεως)

Η Συνέντευξη καταπέλτης στον Μάκη Βραχιολίδη από τον πατέρα Ιωάννη Γλιόγκο (η Συνωμοσία τής παγκοσμιοποιήσεως καί η απάτη τών εκλογών)


Η ανεξέλεγκτη εισροή Αλλοεθνών στο έδαφος μιάς χώρας είναι παράνομος εποικισμός
και συνιστά έγκλημα εθνοκτονίας... Η Εκκλησία έχει αποστολή να ενώσει το έθνος...
Τέμενος καί Ισλαμοποίηση... ή Ορθοδοξία καί Ελευθερία;


Η ΧΑΡΑ ΤΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΥ

ΚΑΙ ΑΡΑ ΤΟΥ ΑΘΕΪΣΜΟΥ... 


ΑΥΤΑΠΑΡΝΗΣΗ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΑΓΑΠΗ... 

όταν η αγάπη μου γιά τόν Θεό καί γιά τόν πλησίον μου δέν περιέχει τήν αυταπάρνηση... 
τότε είναι κάλπικη... είναι υποκρισία καί φαρισαϊσμός...

Η  ΥΠΟΤΑΓΗ  ΤΩΝ  ΑΘΕΩΝ  &  ΑΘΡΗΣΚΩΝ
ΚΑΙ Η ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ  ΤΩΝ  ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ
τά αίτια τής ανικανότητας γιά άμεση αντίδραση     



ΚΟΡΥΦΩΝΕΤΕ Η ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΣΥΓΚΡΟΥΣΗ ΔΥΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ 
1)η προπαγάνδα τής νέας τάξης πραγμάτων 2)η δύναμη τής προσευχής  



Η  ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ πού πρέπει νά γίνει... Η  ΠΡΟΠΓΑΝΔΑ  πού ενεργείται...
Η  ΜΑΣΟΝΙΑ  πού κυβερνάει...  Ο  ΣΑΤΑΝΙΣΜΟΣ  πού υφίσταται...


H ερμηνεία τών γεγονότων καί η παρερμηνεία τών προφητειών 



Η Θέοση στήν Ορθοδοξία Καί ο ψυχισμός τού Βαρλαάμ



οί αιρετικοί καί η κατάρα τής αιρέσεως


1)Η ΑΓΑΠΗ ΤΩΝ ΠΙΣΤΩΝ ΚΑΙ Η ΑΓΑΠΗ ΤΩΝ ΑΙΡΕΤΙΚΩΝ
2)ΚΑΙ ΛΟΓΟΣ ΠΕΡΙ ΠΡΟΣΕΥΧΗΣ ΚΑΙ ΨΥΧΗΣ...



 Η ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΚΑΙ Η ΦΥΣΗ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ




Η ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΝΗΣΤΕΙΑΣ


*******************************************

ΠΕΡΙ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ ΠΡΟΦΗΤΕΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΤΟΥ ΘΕΟΥ

ΠΑΤΕΡΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΠΡΩΤΟΠΡΕΣΒΥΡΟΣ - ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΣστοΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΩΡΑ...

*προφητείες περί τής εμφανίσεως τού Αντιχρίστου, * *από Παλαιά & Καινή Διαθήκη και τήν Αποκάλυψη * *περί τού Χαρακτήρος καί τών προθέσεων αυτού,* *ο λόγος δι' ού ο Θεός θά παραχωρήσει τόν μεγάλο πειρασμό* *η μεγάλη Αποστασία, η οργή τού Θεού, **η Παγκόσμια Κρίση* *η πτώση τού Αντιχρίστου &amp; τό τέλος τύ Κόσμου...* ΠΑΡΑΓΩΓΉ ΠΑΤΕΡΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΓΛΙΟΓΚΟΣ - serres 1983 μουσική επιμέλεια ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣ ΚΕΛΕΜΠΕΚΟΓΛΟΥ...
 περισσότερα 
ΟΜΙΛΙΑ "ΠΕΡΙ ΤΩΝ ΕΣΧΑΤΩΝ ΗΜΕΡΩΝ" 
 ΣΤΟΝ ΙΕΡΟ ΝΑΟ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ 
ΟΠΟΥ ΘΑ ΤΗΝ ΔΕΙΤΕ ΣΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΠΟΥ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ.

 


Η ΑΝΑΓΚH ΤΗΣ ΑΠΟΤΑΓΗΣ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΜΑΣ 

ΘΕΛΗΜΑ..... ΚΑΙ Ο ΑΙΡΕΤΙΚΟΣ ΔΗΜΟΣΙΩΣ ΕΛΕΓΧΕΤΑΙ.



ΛΟΓΟΣ ΚΑΤΑ ΕΒΡΑΙΩΝ-ΜΑΣΟΝΩΝ-ΑΙΡΕΤΙΚΩΝ




πατέρας Ιωάννης ΟΜΙΛΙΑ: ΤΟ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ, 

Η ΔΑΙΜΟΝΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ, ΚΑΙ Η ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ 

 Τό έργο τού κληρικού αρχίζει από τό Ιερό, προετοιμάζεται στόν άμβωνα, καί ολοκληρώνεται μέσα στήν κοινωνία, γιά μία πραγματική Ιεραποστολή η οποία στόχο έχει τήν αναγέννηση τού ανθρώπου καί τής κοινωνίας, στήν υπηρεσία πρός τόν ασθενή, στήν καταπολέμηση τής υποκρισίας καί τού ψεύδους, στήν διακονία τής αλήθειας, η οποία είναι μία. Ο Κύριος ημών Ιησούς Χριστός...
  
Ακολουθήστε με σέ αυτή τήν διαδρομή, κάνοντας κλικ επί τής επικεφαλίδος...
 
Ώς πρός τήν δραστηριότητα τών μελών τής Ιεραποστολικής μας ομάδος. 



Προεπισκόπηση

ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΣ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΣΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΔΟΝ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΠΑΤΕΡΩΝ

* **Τοῦ κ. Ἰωάννου Τάτση, Θεολόγου* * * ΠΟΡΕΙΑ ἐπικίνδυνη καὶ καταστροφικὴ διαγράφεται τὰ τελευταῖα χρόνια σὲ πολλοὺς τομεῖς τῆς Ἐκκλησίας μας. Ἀφήσαμε τὴν πεῖρα τῶν ἁγίων πατεράδων μας καὶ πορευόμαστε σὲ ἀτραποὺς σκοτεινές. Ἡ παναίρεση τοῦ Οἰκουμενισμοῦ κατατρώει τὰ σπλάχνα τῆς Ἐκκλησίας μας. Οἱ αἱρέσεις δὲν καταδικάζονται συνοδικῶς καὶ ὅσοι μὲ πόθο καὶ ἀγάπη κοσμικὴ προσεγγίζουν τοὺς αἱρετικοὺς καὶ γίνονται ἕνα μὲ αὐτούς, αὐτοπροσδιορίζονται ὡς ἀληθινοὶ χριστιανοί. Κατηγοροῦν μάλιστα ὅσους τοὺς ἀντιστρατεύονται ὡς φανατικοὺς καὶ ἀκραίους. Τὴν ἀντιαιρετικὴ δράση καὶ διδασκαλία...
Η άρση των αναθεμάτων και η πτώση της Νέας εκκλησίας

Ο όρος ''άρση αναθεμάτων'' σημαίνει τα εξής δύο απλά πράγματα:
- ή οι παλαιοί πατέρες και οι σύνοδοι που έριξαν τα αναθέματα στις αιρέσεις, (κακόβουλες και διεστραμμένες διδασκαλίες), και στα κεφάλια των αιρεσιαρχών είχαν λάθος
- ή η σημερινή Εκκλησία του Νέου Ημερολογίου που τα σήκωσε, (τα ήρε, έκανε άρση), έχει λάθος.
Ο συλλογισμός είναι απλός!
Κάποιος απο τους δυό έχει δίκιο κι ο άλλος άδικο.

Η δουλειά ξεκίνησε το 1965 με την άρση των αναθεμάτων κατά του Παπισμού. Αναθέματα που είχαν θεσπιστεί απο τον 11ο αιώνα. Και σιγά σιγά το πράγμα άρχισε να παίρνει διαστάσεις, να απλώνεται και να επεκτείνεται, άτυπα ή επίσημα, στα κρυφά ή ολοφάνερα, σε όλο το φάσμα των αιρέσεων (και κατ΄ αυτών αναθέματα που θεσπίστηκαν από όλες τις Οικουμενικές Συνόδους), με αποτέλεσμα, σήμερα, οι σύγχρονοι και μοντέρνοι ιερωμένοι και θεολόγοι όχι μόνο να μην βλέπουν τίποτα κακό σ΄ αυτές, αλλά αντιθέτως να προβαίνουν και σε περαιτέρω αναγνωρίσεις, αδελφοποιήσεις, συμπροσευχές, συλλείτουργα και διαφόρων ειδών ''αγάπες'' με όλο τον εσμό των αιρέσεων.

Συνεπώς, αν η Ζ΄ Οικουμενική Σύνοδος, που αναθεμάτισε κάθε κακόβουλη διδασκαλία, (και τους αρχηγούς της), και κάθε έναν που δεν ακολουθεί τις προφορικές ή γραπτές παραδόσεις, είχε λάθος, τότε για αιώνες ακολουθούμε μια Εκκλησία που δεν στηρίζεται στην αλήθεια. Ακολουθούμε μια πλάνη, μια ακόμα αίρεση, και ότι αλλαγές ή διαφοροποιήσεις έχουν γίνει εντός αυτής, (Κολλυβάδικο ζήτημα, Παλιό-Νέο Ημερολόγιο, κλπ.), είναι όλα εκφράσεις της αρχικής πλάνης, δηλαδή όλα πλάνες.
Άρα προς τί ο καυγάς;
Πρός τι να μιλάμε για Παλιό ή Νέο;
Λάθος και τα δύο αφού είναι λάθος η ρίζα. Οπότε πάμε γι΄ άλλα. Πάμε πίσω να ψάξουμε που στράβωσε η δουλειά και να ξαναβρούμε το νήμα. Αν μας ενδιαφέρει η αλήθεια.

Αν όμως η εκκλησία του Νέου Ημερολογίου, που σήκωσε τα αναθέματα και ενεργεί αντίθετα στις αποφάσεις των Οικουμενικών Συνόδων έχει λάθος, τότε αυτή είναι μια εκκλησία που δεν στηρίζεται στην αλήθεια. Ο χριστιανός οφείλει, έχει χρέος, να ψάξει και να βρεί την άκρη.

Η Ζ΄ Οικουμενική Σύνοδος το 787 μ.Χ. δίνει οριστική λύση στο θέμα της εικονομαχίας, ανακεφαλαιώνει όλες τις προηγούμενες Οικουμενικές Συνόδους και αναθεματίζει και όλους τους αρχηγούς των αιρέσεων (Συνοδικό της Ορθοδοξίας). Η Εκκλησία συνεχίζει την πορεία της στο χρόνο, αναδεικνύει αγίους, και μάλιστα μεγάλους, σε όλες τις κατοπινές εποχές, και βρίσκεται σε απόλυτη αρμονία με την διδασκαλία του Κυρίου και των προηγούμενων μεγάλων Πατέρων και Διδασκάλων Της.

Το 1924 μ.Χ. αντικανονικά (ενάντια δηλαδή στους Κανόνες της Εκκλησίας), και χωρίς συμφωνία όλων των Εκκλησιών, ως ώφειλε, παράνομα και προδοτικά, η Εκκλησία της Ελλάδας και το Πατριαρχείο Κωνσταντινουπόλεως, αλλάζουν ημερολόγιο, παρά τις αντιδράσεις του λαού και τις διαμαρτυρίες των άλλων Πατριαρχείων και Εκκλησιών. Εισάγεται έτσι βιαίως και με την βοήθεια των δυνάμεων καταστολής, (της Χωροφυλακής).

Όμως η Εκκλησία δεν έχει ημερολόγιο. Αυτό που έχει η Εκκλησία είναι Εορτολόγιο. Δηλαδή ένα ημερολόγιο πάνω στο οποίο έστησε όλες τις εορτές Της. Το ημερολόγιο για την Εκκλησία είναι ένας φέρων οργανισμός. Ένας σκελετός. Είναι αδύνατον να αλλάξει το ημερολόγιο και να μην πειραχτεί ο κύκλος και η σειρά των εορτών Της. Το σημαντικό πράγμα για την Εκκλησία δεν είναι οι ημερομηνίες, αλλά οι εορτές. Είναι απο τους πλέον θεμελιώδεις κανόνες της Εκκλησίας. Είναι μια βασική αρχή που τονίζεται απο την Α΄ Οικουμενική Σύνοδο και ένας απο τους βασικούς λόγους για τους οποίους συνεκλήθη το 325 μ.Χ.
Γνώριζαν οι Πατέρες, ότι το τότε ισχύον ημερολόγιο (το Ιουλιανό, σημερινό παλιό), είχε ήδη χάσει 3-4 ημέρες, αλλά ουδόλως τους ενόχλησε το γεγονός. Την Εκκλησία δεν την ενδιαφέρει η αστρονομική ακρίβεια, αλλά η εορτολογική ενὀτητα, να εορτάζουν όλοι οι χριστιανοί μαζί και να μην εμπαίζονται από τους αλλοθρήσκους, όπως με έμφαση τονίζεται στα πρακτικά των συνόδων. Αυτή είναι η βάση και η αρχή Της. Γι΄ αυτό και οι Άγιοι Πατέρες θέσπισαν ''αιώνιο Κανόνα'', κανείς να μην πειράξει το Εορτολόγιο, κανείς να μην διασαλεύσει την τἀξη και την εορτολογική ενότητα της Εκκλησίας, για την οποία τόσοι και τόσοι αγώνες έγιναν μέχρι να επιτευχθεί, και γι΄ αυτό η Εκκλησία φρόντισε να το διαφυλλάξει και να το περιφρουρήσει με βαριά επιτίμια. Εξάλλου, αν υπήρχε τέτοια αγωνία για την αστρονομική ακρίβεια, γιατί δεν υιοθετήθηκαν τα ακόμα τελειότερα ημερολόγια του 20ου αιώνα, αλλά ένα, επίσης ατελές, του 16ου αιώνα;
Αγνοεί ο πολύς κόσμος ότι μεταξύ των Πατέρων της Α΄ Οικουμενικής Συνόδου υπήρχαν άνθρωποι με υψηλή γνώση των μαθηματικών και της αστρονομίας;

Με την αλλαγή του ημερολογίου το 1924 μ.Χ. οι χριστιανοί χωρίστηκαν στα δύο. Άλλοι με το παλιό, άλλοι με το Νέο. Παλαιοημερολογίτες και Νεοημερολογίτες.
΄΄Δύο Εκκλησίες''
Αλλά ο Χριστός είναι ένας και η Εκκλησία το σώμα Του.
Και ρωτάμε:
Μία κεφαλή, δύο σώματα; Ποιά Εκκλησία είναι η κανονική;
Το επίσημο κράτος πήρε το μέρος του Νέου και άρχισαν οι διωγμοί.
Η Εκκλησία του Παλαιού χειμάστηκε. Κόσμος διώχθηκε, βασανίστηκε, θανατώθηκε, Ιερείς σύρθηκαν σε φυλακές και εξορίες. Ξυρίστηκαν, αποσχηματίστηκαν, διαπομπεύτηκαν, βασανίστηκαν.

Εν τω μεταξύ όλες οι άλλες Εκκλησίες (της ΕΣΣΔ και Βαλκανίων) και τα Πατριαρχεία παρέμειναν στο παλαιό ημερολόγιο, (εκτός απο την Ρουμανία που είχε ακολουθήσει το Νέο από το 1923 και την Βουλγαρία αργότερα). Από τα 250 εκατομμύρια Ορθοδόξων στον κόσμο τότε, μόνον τα 4 εκατομμύρια της Ελλάδος γύρισαν στο Νέο μαζί με τους Ρουμάνους. Στο παλαιό παρέμειναν επίσης το Άγιον Όρος και τα Ιεροσόλυμα.

Με την αλλαγή του ημερολογίου, άλλαξε, αναγκαστικά, και το Εορτολόγιο.
Ήρθαν τα πάνω κάτω στον εορταστικό κύκλο της Εκκλησίας. Χάθηκε η ενότητα, καταργήθηκαν νηστείες, μετατέθηκαν εορτές, κόπηκαν Κυριακές και επινοήθηκαν άλλες γιορτές, οι εξαιρέσεις έγιναν Κανόνες, ήρθε σύγχυση στο Τυπικό, χάθηκε η τάξη, χάθηκε ο τρόπος για την κατανόηση Γραφών και Προφητειών, (διπλές Πασχαλιές), και άλλα πολλά. 

Μετά την αλλαγή το 1924 ο πολύς λαός από τους πιστούς και κυρίως στην επαρχία δεν κατάλαβε τι έγινε. Δεν πήρε χαμπάρι την αλλαγή. Χρόνια δύσκολα! Δυστυχία,φτώχεια, συμφορές! Κόσμος αγράμματος ή ολιγογράμματος, ξώμαχοι επί το πλείστον εργάτες και βιοπαλαιστές. Με νωπά τα τραύματα της μικρασιατικής καταστροφής, του Α΄Παγκοσμίου πολέμου και των Βαλκανικών Αγώνων. Με απώλειες χιλιάδων ανδρών από τους πολέμους και εκατοντάδες χιλιάδες πρόσφυγες από τη συμφορά της Μικράς Ασίας και άλλες εκατοντάδες χιλιάδες ή με την ανταλλαγή των πληθυσμών την ίδια χρονιά του 1924. 
Έτσι βρέθηκε ο κόσμος, άκων, στο Νέο ημερολόγιο και το ακολούθησε. Συνέχιζε να εκφράζει την ευσέβεια και την πίστη του σε μία Νέα Εκκλησία για την οποία, πολλές φορές, δεν είχε (ούτε ακόμα έχει) ιδέα ότι δεν ήταν η εκκλησιά των Πατέρων του. 
Ακόμα και σήμερα προκαλεί εντύπωση η παντελής άγνοια των Νεοελλήνων για το Παλαιό.
Τι είναι αυτό; σου λένε, αν τύχει και γίνει αναφορά στο θέμα. 
Και σε κοιτάνε παράξενα. 
Λες και δεν ήταν το ημερολόγιο της Εκκλησίας για 1600 χρόνια. 
Αλλοί πάλι νομίζουν ότι οι παλαιοημερολογίτες είναι κάτι σαν τους ιεχωβάδες. 
Λες και δεν είναι με το παλιό το Άγιον Όρος και τα Ιεροσόλυμα! 
Και ούτε προβληματίζονται, όταν ακούνε και βλέπουνε στις ειδήσεις ότι οι Ρώσοι ή το Άγιον όρος ή τα Ιεροσόλυμα εορτάζουν Χριστούγεννα στις 7 Ιανουαρίου (25 Δεκεμβρίου με το παλαιό). 
Τι έγινε όμως με την Εκκλησία του Νέου ημερολογίου; Ήταν αλήθεια το Ημερολόγιο εμπόδιο στην πρόοδο και προκοπή της Εκκλησίας, όπως ισχυρίζονταν οι καινοτόμοι, και τώρα που εξέλιπε, η Εκκλησία τραβά για νέες δόξες; 


Για να δούμε τι έγινε στην εκκλησία του Νέου.

1ον - Προδοσία. Το 1948 γίνεται ιδρυτικό (!) μέλος του Παγκοσμίου Συμβουλίου Εκκλησιών (ΠΣΕ). Μια οργάνωση ή καλύτερα ένα συνονθύλευμα αιρέσεων, όπου συμμετέχουν πολλές ''χριστιανικές'' αιρέσεις. Στο καταστατικό του ορίζεται ρητά ότι τάχα καμμιά Εκκλησία δεν κατέχει την απόλυτη αλήθεια, αλλά όλες έχουν μέρος της αλήθειας και όλη η αλήθεια θα προκύψει από την ένωση των εκκλησιών. Είναι η περίφημη παναιρετική ''θεωρία των κλάδων''. Δηλαδή το σώμα του Χριστού είναι κομμάτια και αφού ο Χριστός δεν μπορεί να το συναρμολογήσει μόνος του, αποφάσισαν να το κάνουν οι άνθρωποι. Όποιος συμμετέχει στο ΠΣΕ ομολογεί ότι η Εκκλησία δεν είναι η Μία που ομολογούμε στο Πιστεύω.

2ον - Αποστασία. Τον Δεκέμβριο του 1965 έγινε η άρση των αναθεμάτων μεταξύ Ρώμης και Κωνσταντινούπολεως. Ομολογεί και δηλώνει, η εκκλησία του Νέου Ημερολογίου ότι για 1.000 περίπου χρόνια η Ορθοδοξία ήταν πλανεμένη και τώρα ήρθαν αυτοί να την βάλουν στο σωστό δρόμο. ότι δηλαδή όλες οι Οικουμενικές, Πανορθόδοξες και Τοπικές Σύνοδοι ήταν πλανεμένες και ληστρικές και μας απέκοψαν από τους άλλους, κυρίως τους δυτικούς, χριστιανούς αδελφούς μας, (αλλά και στην συνέχεια, όπως αυτό έγινε στην πράξη και απο τους Αρειανιστές, Νεστοριανούς, Μονοφυσίτες, Εικονομάχους,. Προτεστάντες και άλλους ων ουκ έστιν αριθμός)!
Και τώρα ήρθε η ώρα να ενωθούμε και να αγαπηθούμε στο όνομα του ενός Θεού,
- που δεν είναι ανάγκη τριαδικός, αφού δεν πρεσβεύουν το ίδιο και άλλοι αδελφοί μας,
- που η Μητέρα του Χριστού δεν είναι Αειπάρθενος και Θεοτόκος,
- που δεν υπάρχουν μυστήρια, ούτε άγιοι.
Επίσης δηλώνει και ομολογεί  ότι οι μεγάλοι Πατέρες και Άγιοι της Εκκλησίας μας ήταν πλανεμένοι, αφού αυτοί πρωτοστάτησαν στις αποφάσεις για τον αναθεματισμό και την αποκοπή των αιρέσεων.
Δηλαδή ο Μέγας Κωνσταντίνος, ο Άγιος Νικόλαος, ο Μέγας Αθανάσιος, οι Καππαδόκες Πατέρες, ο Άγιος Μάξιμος ο Ομολογητής, ο Άγιος Γρηγόριος ο Παλαμάς ο Μέγας Μάρκος ο Ευγενικός και τόσοι άλλοι, δεν ήταν παρά εμπαθείς άνθρωποι, που τάχα έτρεφαν μίσος για τους συνανθρώπους τους και με σοφιστικά δήθεν επιχειρήματα κατάφερναν να εξουδετερώνουν τους αντιπάλους τους και να πείθουν τον λαό! Αλλά εδώ υπάρχει ένα άτοπο. Αφού όλοι αυτοί, Πατέρες και Σύνοδοι, έκαναν τέτοιο κακό, γιατί τους τιμάμε ακόμα;

Τι λέει όμως η Εκκλησία μας για την άρση των αναθεμάτων;

'' Ο μη λέγων τοις αιρετικοίς ανάθεμα, ανάθεμα έστω''. (Συνοδικό της Ορθοδοξίας).
Και παλαιότερα η σύνοδος της Καρθαγένης: ''Αυτός που αναγνωρίζει βάπτισμα στους αιρετικούς χάνει το βάπτισμά του''. ( Mansi 1, 980).
Όσα βλέπουμε σήμερα δεν είναι η ασθένεια αλλά τα συμπτώματα του θανάτου.
Αυτό που πολλοί επιμένουν να θεωρούν ''εκκλησία'' δεν είναι παρά καθαρή Ουνία.
Η διαμαρτύρηση απο τις κερκίδες είναι περιττή πολυτέλεια, χαρτοπόλεμος με εικονικά πυρά. Η εντολή των αγίων Πατέρων πρός τους Ορθοδόξους, στοιχίζει, αλλά είναι περισσότερο σαφής:
«Μακάριος ο αποσχισθείς συναγωγής πονηρευομένων» (Migne PG 59, 549).

3ον - Μισθωτοί ποιμένες- προβατόσχημοι λύκοι. Το 1946 ο κλήρος αρχίζει να μισθοδοτείται απο το κράτος. Το 1969 γίνονται δημόσιοι υπάλληλοι. Απο τότε έχουμε μια απίστευτη κατρακύλα ως προς το ήθος και τη συμπεριφορά της συντριπτικής πλειοψηφίας του κλήρου. Εσωτερική και εξωτερική. Απο την τρυφηλή ζωή και τον καλλωπισμό, κουρά των μαλλιών και των γενίων μέχρι την πλήρη ασέβεια. Υπάρχουν και εξαιρέσεις, βέβαια, οι οποίες όλο και λιγοστεύουν.

4ον -  Συντόμευση ακολουθιών. Τις τελευταίες δεκαετίες βλέπουμε να συντομεύονται όλες οι ακολουθίες. Ακόμα και η Θεία Λειτουργία. Η πάγια εντολή είναι ''κόψε''. Το κόψιμο (συντόμευση επί το ευγενικότερον) τμημάτων των ακολουθιών φανερώνει μεγάλη ασέβεια προς τον Θεό. Οι ακολουθίες δεν κολοβώνονται, δε συντομεύονται. Ποιές ευχές ή ποιές τιμές θα κόψουμε; Θα διορθώσουμε εμείς, τον Μέγα Βασίλειο, τον Άγιο Ιωάννη τον Χρυσόστομο και τις Οικουμενικές Συνόδους που τις θέσπισαν;

5ον - Αντιστροφή της εκκλησιαστικής τάξεως. Μνημόσυνα τις Κυριακές και γάμοι τα Σάββατα και τις Παρασκευές. Είναι πολύ αυστηροί οι κανόνες και το πνεύμα της Ορθοδοξίας γενικότερα, που απαγορεύουν τα μνημόσυνα τις Κυριακές. Η Κυριακή είναι ημέρα αναστάσιμη, αποκλειστικά αφιερωμένη στον αναστάντα Κύριο και δεν επιτρέπεται  μνεία κεκοιμημένων με κόλλυβα, παρεκτός των αγίων, των οποίων η μνήμη είναι αναστάσιμη.
Για το αυτό ακριβώς θέμα έγινε, τον 18ο αιώνα, το κίνημα των Κολλυβάδων. Η ελάχιστη μειοψηφία είπε, τότε, όχι στα κόλλυβα (μνημόσυνα) τις Κυριακές, και άρχισε ο διωγμός. Η Εκκλησία πάλι χειμάστηκε. Οι πατέρες που αντιστάθηκαν, κυρίως Αγιορείτες, διώχθηκαν σκληρά. Ονομάστηκαν χλευαστικώς ''Κολλυβάδες'', αλλά στο τέλος, μετά από έναν αιώνα περίπου, δικαιώθηκαν. Η Εκκλησία σήμερα αυτούς αναγνωρίζει ως άξια τέκνα Της και τους τιμά και τους γεραίρει. ΄'Αγιος Νικόδημος ο Αγιορείτης, Άγιος Μακάριος Νοταράς, Αθανάσιος ο Πάριος, ο Άγιος Παχώμιος και ο πνευματικός του υιός, ο Άγιος Νεκτάριος! Αλλά και ο Αλέξανδρος Παπαδιαμάντης απο αυτή την ζύμη βγήκε. Ο πατέρας του κολλυβάς, ο ίδιος κολλυβάς. Γι΄ αυτό λάμπουν τα κείμενά του και δεσπόζουν σ΄όλη τη νεοελληνική λογοτεχνία. Φωτισμένος άνθρωπος.

Με τους γάμους τα Σάββατα και όχι την Κυριακή, αθετήθηκαν οι Ιεροί Κανόνες. Εκκοσμικεύθηκε μέχρις εκεί που δεν παίρνει η Εκκλησία. Πλεόνασαν τα βίντεα και οι φωτογραφίες! Τα παστάκια! Το μοντελάκι της μαμάς και της κουμπάρας! Το τραπέζι και τα φαγητά.
Μπορούν αυτά να παραλειφθούν;
Τι θα πεί τότε ο κόσμος;
Ποιός κόσμος;
Αυτός για τον οποίο ο Κύριος λέει: ''θαρσείτε εγω νενίκηκα τον κόσμον..''
Νοιαζόμαστε γι΄ αυτόν τον οποίο νίκησε ο Κύριος και αδιαφορούμε για το μυστήριο;
Και μετά περιμένουμε επάνω μας ευλογία;
Δεν υπάρχει περίπτωση!

8ον - Άμβλυνση των αξιών, αρχών, παραδόσεων και θείων εντολών που διατήρησε τόσους αιώνες η Εκκλησία θεμελιωμένα στις θείες εντολές.
Ο λόγος του Κυρίου δεν αφήνει περιθώρια: ός εάν λύση μίαν των εντολών τούτων των ελαχίστων και διδάξη ούτω τους ανθρώπους, ελάχιστος κληθήσεται εν τη βασιλεία των ουρανών'' (Ματθ. ε΄19), και ''ο αθετών, ουκ άνθρωπον αθετεί, αλλά τον Θεόν'' (Β΄ Θεσσ. δ΄ 8).

ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ